تاریخ انتشار: 1398/11/19 19:50
کد خبر: 71643

اعتراض رسمی باشگاه استقلال به نحوه قضاوت در دربی/گل دوم پرسپولیس آفساید بود

باشگاه استقلال اعتراض رسمی خود را به تیم داوری دربی تهران اعلام و از مجاری قانونی پیگیری خواهد کرد.
اعتراض رسمی باشگاه استقلال به نحوه قضاوت در دربی/گل دوم پرسپولیس آفساید بود

و به نقل از سایت باشگاه استقلال، با توجه به اعتراض‌های به حق و ادامه‌دار هواداران استقلال به قضاوت دربی اخیر و پس از بررسی مجدد صحنه‌های مسابقه و مشورت با کارشناس‌های بی‌طرف، باشگاه استقلال اعتراض رسمی خود را به تیم داوری مسابقه اعلام و از مجاری قانونی پیگیری خواهد کرد.

باشگاه استقلال علاوه بر اعتراض به کلیت قضاوت دربی، به مصداق‌های مشخصی معترض است که به طور مستقیم بر نتیجه مسابقه موثر بوده است. نمونه بارزی از اشتباهات رخ داده در داوری دربی، گل دوم تیم رقیب است که در موقعیت کاملاً آفساید به ثمر رسید و بعد از پایان مسابقه و در رسانه‌های تصویری و نوشتاری تبدیل به خطای کارشناسی نیز شده است.

باشگاه استقلال قویاً معتقد است این صحنه گل قربانی تصویربرداری نه چندان مناسب شده است.

نکته مورد اعتراض دیگری که رفته‌رفته تبدیل به یک سنت در مسابقه‌های استقلال شده، سوت‌های اشتباه در مواقعی است که استقلال از حریف پیش می‌افتد. موردی که به مراتب شدیدتری در دربی اخیر نیز رخ داد و بعد از گل دوم و برتری استقلال، تیم داوری بارها از خطاهای واضح حریف چشم‌پوشی کرد و در موارد تعجب‌آوری خطاهای رخ داده روی بازیکن‌ها استقلال را به نفع تیم مقابل سوت زد.

باشگاه استقلال به اطلاع جامعه ورزش ایران و هواداران عزیز و محترم استقلال می‌رساند که در موارد ذکر شده اقدام قانونی خواهد کرد و از حق باشگاه و هواداران استقلال عقب‌نشینی نخواهد کرد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdlvz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرمای آقای گلی در سرمای زمستان!+پوستر
اختصاصی/جدول آقای گلی لیگ دسته یک؛