تاریخ انتشار: 1398/11/21 16:39
​​​تصمیم‌ استقلالی‌ پسند مربی پرسپولیسی
کد خبر: 71433

تارتار: به احترام آبی‌ها دیگر از تیم محبوبم طرفداری نمی‌کنم

​​​​​​​سرمربی پرسپولیسی نفت مسجدسلیمان تصمیم گرفته به احترام هواداران استقلال دیگر علاقه اش به تیم سرخپوش را به زبان نیاورد.
 تارتار: به احترام آبی‌ها دیگر از تیم محبوبم طرفداری نمی‌کنم

بدون تردید مهدی تارتار یکی از مربیان موفق فوتبال ایران در سال های گذشته به شمار می رود. کاپیتان سابق پرسپولیس که سابقه مربیگری در این تیم را هم دارد، حالا مثل سال های گذشته در نفت مسجدسلیمان هم دست به کار بزرگی زده و تیمی که هر ساله در کورس سقوط بوده را در بین تیم های بالانشین جدول قرار داده است.

درباره تارتار اما با توجه به سابقه حضور این مربی در پرسپولیس در مقاطعی حرف و حدیث هایی مبنی بر اینکه تیم های او جلوی این می بازند مطرح می شد. دیگر عادت کرده بودیم هر بار تیم تارتار با پرسپولیس بازی دارد، ویدئوهایی از مصاحبه های او درباره علاقه اش به قهرمانی پرسپولیس در فضای مجازی منتشر شود و این مربی را تحت فشار بگذارند. این ماجراها در بازی رفت نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس هم اتفاق افتاد تا اینکه تیم تحت هدایت مهدی تارتار توانست در ورزشگاه آزادی سرخپوشان را شکست دهد و حواشی را از بین ببرد.

چند ماه بعد در جریان دیدار استقلال تهران و نفت مسجدسلیمان از سوی هواداران آبی پوش اهانت هایی به مهدی تارتار شد و از این رو سرمربی پرسپولیسی فوتبال ایران تصمیم جالبی گرفته و قصد دارد دیگر به تیم سرخپوش پایتخت ابراز علاقه نکند.

تارتار در گفت و گویی که امروز با خبرنگار "ورزش سه" داشت، در این خصوص عنوان کرد: «چند روز قبل به طور جدی داشتم به این مساله فکر می کردم. به این نتیجه رسیدم که من مقداری در این ماجرا اشتباه کردم. خیلی مواقع آدم چیزهایی که در دلش است را به احترام دیگران نباید بیان کند. من فکر می کنم به احترام هواداران استقلال نباید اینقدر صریح و واضح حرف دلم را درباره پرسپولیس می زدم.»

وی ادامه داد: «خیلی مسائل را آدم باید در دلش نگه دارد. خداراشکر که ما امسال پرسپولیس را بردیم و نگاه ها درباره مان عوض شد. اما اکنون در شرایطی هستم که در لیگ برتر کار می کنم. اگر تیم نداشتم، ایرادی نداشت در پرسپولیس حرف بزنم اما چون سرمربی هستم درست نیست اینقدر صریح اظهارنظر کنم. به همین خاطر فکر می کنم اشتباه هایی داشتم . از این رو تصمیم گرفتم تا زمانی که در لیگ برتر حضور دارم، اینقدر واضح و صریح درباره علاقه ام به پرسپولیس صحبت نکنم.»

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا از اهانت های برخی طرفداران استقلال در جریان بازی با این تیم ناراحت است، بیان کرد: «به هر حال اهانت هایی شد که خودم خیلی ناراحت هستم. بعد از بازی به خودم گفتم چرا باید شغلی داشته باشیم که مدام بد و بیراه بشنویم و به ناحق فحش و ناسزا به ما بدهند. تصمیم گرفتم خیلی مسائل را رعایت کنم و الان دیگر علاقه مند هستم کنترل شده تر صحبت کنم.»

تارتار درباره حرف و حدیث هایی که پیرامون شکست هایش مقابل پرسپولیس مطرح می شد، گفت: «من به مساله ای اعتقاد دارم و آن هم حلال و حرام است. افرادی که با من در این سال ها کار کردند می دانند. من اعتقاد دارم آدم باید اگر از جایی که پول می گیرد آن را با خیال راحت در زندگی اش ببرد و سر سفره زن و بچه اش بگذارد. این مسائل برایم مهم است.»

سرمربی نفت درباره اینکه گزینه سرمربیگری پرسپولیس هم شده بود، بیان کرد: «من این مساله را از طریق رسانه ها متوجه شدم. با من صحبت رسمی نشد اما جزو گزینه ها بودم که باعث خوشحالی است. یحیی گل محمدی هم از مربیان موفق فوتبال ما است و برایش آرزوی موفقیت می کنم. حتی با او تماس گرفتم و تبریک گفتم. امیدوارم مثل سال های گذشته در پرسپولیس موفق باشد.»

تارتار در پاسخ به این پرسش که در آینده روی نیمکت پرسپولیس می نشیند یا خیر، افزود: «همانطور که گفتم دوست ندارم خیلی درباره این موضوعات حرف بزنم اما مطمئن هستم روزی این اتفاق خواهد افتاد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9qoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس-نفت مسجد سلیمان؛تقابل جالب تارتار و گل محمدی!