تاریخ انتشار: 1398/11/21 20:16
کد خبر: 71397

کری خوانی ستاره قطری برای پرسپولیسی ها

مهاجم تیم فوتبال الدحیل قطر گفت: با حمایت هواداران‌مان پرسپولیس را در قطر خواهیم برد تا برخلاف سال‌های قبل شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.
کری خوانی ستاره قطری برای پرسپولیسی ها

معز علی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: ما توانایی لازم را برای شروع خوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان داریم و می‌خواهیم برخلاف سال‌های قبل شروع خوبی در این مسابقات داشته باشیم. به خوبی از نقاط ضعف و قوت حریف مطلع هستیم و با پشتیبانی و حمایت هوادارانمان می‌خواهیم که سه امتیاز این بازی را در قطر حفظ کنیم.

وی افزود: با وجود تمام احترامی که برای حریفان قائل هستیم می‌توانیم به خوبی صدر نشین گروه‌مان شویم و با پیروزی برابر حریفان به سلامت از این دیدار عبور کنیم. همه تیم‌های حاضر در گروه ما قدرتمند هستند و در سطح بالایی فوتبال بازی می‌کنند.

مهاجم تیم فوتبال الدحیل قطر اضافه کرد: فردا ما می‌توانیم برابر پرسپولیس به برتری برسیم چرا که برای عبور از مرحله گروهی برنامه‌های پیشرفته‌ای داریم. ابتدا باید تمرکز کنیم و گل نخوریم. از طرفی تیم تغییراتی داشته و در بازی فردا نمی‌توان قول انجام بازی در همان سطوح گذشته را داد اما رفته رفته شرایط‌مان بهتر خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36j6dy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری خوش برای سرخ پوشان پرسپولیسی از قطر