تاریخ انتشار: 1398/11/22 19:11
کد خبر: 71265

فاش شد؛ مجیدی بازیکنان کافی برای حضور در ۳ جام را ندارد!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تیم مجیدی خوب است اما دست خالی است و بازیکنان کافی برای حضور در سه جام را ندارد.
فاش شد؛ مجیدی بازیکنان کافی برای حضور در ۳ جام را ندارد!

حسن روشن در گفت‌وگویی در ارتباط با عملکرد تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل الشرطه عراق در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: فرهاد مجیدی به عنوان بازیکن تجربه حضور در رقابت‌های مختلف را دارد، اما به عنوان سرمربی تجربه کافی برای حضور همزمان در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی را ندارد.

وی در ادامه در خصوص عملکرد بازیکنان تیم فوتبال استقلال، تصریح کرد: مجیدی بازیکنان کافی برای حضور در ۳ جام را هم ندارد و نیمکت استقلال بازیکنان درجه یک ندارد. امیدوارم مشکل دیاباته هر چه زودتر حل شود و بازگردد، چون او یک بازیکن در خدمت تیم بود. استقلال سال‌ها بود مهاجم خوبی نداشت و حالا دیاباته واقعا باکیفیت است.

پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون عملکرد مرتضی تبریزی، مهاجم این تیم، خاطرنشان کرد: تبریزی مهاجمی درجه دو است در تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس جواب نمی‌دهد. من بازی او را در زمانی که در ذوب‌آهن بود دیده بودم، او آنجا مهاجم خوبی بود، ولی در استقلال نمی‌تواند آن عملکرد را داشته باشد.

روشن در پایان در مورد دربی ۹۱ هم گفت: دربی را دیدم و از اینکه دو سرمربی ایرانی در دو طرف حضور داشتند لذت بردم. به نظرم هم استقلال و هم پرسپولیس، بازی قابل قبولی ارائه دادند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9ejp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/چند اشتباه مجیدی که برد را با تساوی عوض کرد
یادداشتی از علی مسعودی