تاریخ انتشار: 1398/11/23 12:24
کد خبر: 71183

شاهین بدنبال جذب دو بازیکن جدید

شاهین برای ماندن در جدول بازی های لیگ برتر همه ی تلاش های خود را به کار گرفته است و با توجه به تغییرات مثبتی که در تیم ایجاد شده به رسیدن به این هدف امیدوار است.
شاهین بدنبال جذب دو بازیکن جدید

این تیم بعد از تعطیلات زمستانی 3 بازی برگزار کرده که حاصل آن 7 امتیاز بوده. تساوی در برابر شهر خودرو و شکست تیم های پیکان و نساجی.  شاهین برای اینکه از امتیاز میزبانی در دیدار این هفته با ماشین سازی نهایت استفاده را ببرد تماشای این دیدار را برای تماشاگران بوشهری رایگان اعلام کرده است و قرار است در روزهای آتی دو بازیکن جدید خارجی هم به ترکیب تیم اضافه شوند.

سعید مسیگر، مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر دراین باره می گوید:« با نظر سرمربی تیم به دنبال جذب دو بازیکن در پست های هافبک میانی و مهاجم هستیم که در این راستا بیشتر روی گزینه های خارجی تمرکز داریم و با توجه به قانون سازمان لیگ در مورد جذب بازیکنان خارجی هر تیم می تواند ۴ بازیکن خارجی جذب کند که الزاما یکی از آنها باید آسیایی باشد و ما هم اکنون امکان جذب یک بازیکن آسیایی و یک بازیکن از دیگر نقاط جهان را داریم. در تلاش و رایزنی هستیم تا جذب این ۲ بازیکن خارجی با نظر میشو کرستیچوویچ تا پایان هفته جاری و یا اوایل هفته آینده انجام شود.»

جالب اینکه باشگاه شاهین از نظر میزان پرداختی به بازیکنان هم گام های مثبتی برداشته و درصد دریافتی بازیکنان و اعضای کادر فنی را به 50 درصد رسانده است. قرار است تا پیش از فرا رسیدن سال جدید بخش دیگری از دستمزدهای بازیکنان پرداخت شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kmqnd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه شاهین:هیچ‌ صفحه ای در فضای مجازی نداریم