تاریخ انتشار: 1398/11/25 14:00
کد خبر: 70968

مهاجم جدید پرسپولیس آماده حضور در ترکیب اصلی

مهاجم ایرلندی تیم فوتبال پرسپولیس آماده حضور در ترکیب اصلی این تیم است.
مهاجم جدید پرسپولیس آماده حضور در ترکیب اصلی

آنتونی استوکس، مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس در همان ۲۰ دقیقه پایانی دربی نشان داد که اگر آماده باشد می‌تواند خیال پرسپولیس را از داشتن یک مهاجم تمام‌کننده راحت کند. استوکس در بازی مقابل الدوحیل در شرایطی که تیمش با ۲ گل از حریف عقب بود باز هم در ۲۰ دقیقه پایانی وارد میدان شد و در همین مدت کم توانست چند موقعیت گلزنی برای خودش خلق کند.

پرسپولیس در این بازی با وجود داشتن مالکیت توپ نتوانست هیچ موقعیتی روی دروازه حریف خلق کند، اما با آمدن استوکس آنها می‌توانستند حداقل یکی از گل‌های خورده خود را جبران کنند که البته این اتفاق رخ نداد. سرخپوشان در دربی هم با وجود مالکیت توپ و میدان در خلق موقعیت ناتوان بودند و بعد از تعویض استوکس توانستند به گل تساوی برسند و اگر ضربه کاشته این بازیکن با بدشانسی بیرون نمی‌رفت حتی می‌توانستند حریف سنتی خود را شکست دهند.

این بازیکن ایرلندی که از زمان پیوستن به پرسپولیس با عدم آمادگی بدنی روبرو بود، حالا به نظر می‌رسد توانایی حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرده و احتمالا در بازی مقابل الشارجه در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار خواهد گرفت و کنار علیپور زوج خط حمله را تشکیل خواهد داد.

یحیی گل‌محمدی در بازی تدارکاتی مقابل الشحانیه این بازیکن را از ابتدا در ترکیب اصلی خود قرار داد و توانست دبل کند. استوکس در این دیدار عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و یک بار روی یک ضربه چیپ زیبا و بار دیگر از پشت محوطه جریمه گلزنی کرد تا خیال سرمربی سرخپوشان را از آمادگی خود راحت کند. جالب اینکه استوکس البته در این بازی یکبار دیگر توانایی خود را روی ضربه ایستگاهی نشان داد که البته ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wlkl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 حرف جنجالی ستاره پرسپولیس خبرساز شد