تاریخ انتشار: 1398/11/26 16:09
کد خبر: 70833

بشار رسن: هر جا آقا یحیی بخواهد بازی می‌کنم/ امیدوارم بتوانیم الشارجه را ببریم

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الدحیل ۱۰ بازیکن خیلی خوب دارد و از باخت به این تیم نباید خیلی ناراحت باشیم.
بشار رسن: هر جا آقا یحیی بخواهد بازی می‌کنم/ امیدوارم بتوانیم الشارجه را ببریم

بشار رسن در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت  این تیم اظهار داشت: ما شروع خوبی در نیم‌فصل دوم داشتیم و بعد از دو برد خوب مقابل تراکتورسازی و نفت آبادان که باعث تثبیت صدرنشینی‌مان شد، در دربی هم خوب بازی کردیم.

وی ادامه داد: خوشحالم که در آن بازی توانستم یک گل مهم برای پرسپولیس بزنم و هنوز شیرینی آن برایم از بین نرفته است.

رسن درباره شکست مقابل الدحیل هم گفت: بازی سختی بود. همیشه کار در آسیا سخت است. متأسفانه در 15 دقیقه اول روی اشتباه خودمان گل خوردیم و نتوانستیم گل‌ها را جبران کنیم. الدحیل تیم بسیار خوبی است که شش ملی‌پوش قطری و چهار بازیکن خارجی خیلی خوب دارد. آنها دو گل زدند و خیلی زود رفتند عقب و 11 نفره دفاع کردند. در نیمه دوم ما صاحب توپ و میدان بودیم، ولی حریف بسته بازی می‌کرد و نتوانستیم آن‌طور که باید موقعیت خلق کنیم.

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: این فوتبال است و یک روز می‌برید و یک روز هم می‌بازید. نباید بیش از حد ناراحت باشیم. هنوز چیزی تمام نشده است و پنج بازی دیگر داریم. امیدوارم بتوانیم الشارجه را ببریم تا هم جبران باخت هفته اول شده باشد و هم در جدول وضعیت‌مان را بهتر کنیم.

رسن درباره شرایط خود از زمان حضور یحیی گل‌محمدی و کادر فنی جدید هم گفت: من در تعطیلات نیم‌فصل بودم که تمرینات تیم شروع شد و کمی دیر به دیگر بازیکنان ملحق شدم. آقا یحیی مربی خیلی خوبی است. بازیکنان و هواداران او را قبول داشته و دارند، چون نتایج خوبی در تیم شهر خودرو گرفته است. هر دستوری که کادر فنی بدهد، من در زمین پیاده می‌کنم و هر جا آقا یحیی بخواهد من بازی می‌کنم. ان‌شاءالله امسال هم در هر دو جام قهرمان می‌شویم و در آسیا هم، از گروه‌مان صعود می‌کنیم.

وی درباره اشتباهات داوری علیه تیم‌های ایرانی در آسیا گفت: ما هم به فینال لیگ قهرمانان رفتیم و نگفتیم با کمک داور رسیدیم، اما مثلاً فصل قبل با چند اشتباه داوری حذف شدیم. به نظر من این اشتباهات داوری در همه جای دنیا هست و هیچ عمدی پشت آن نیست. مقابل الدحیل هم اشتباهات خودمان باعث شد ببازیم و نباید زیاد روی مسائل داوری تمرکز کنیم. ممکن است این اشتباهات برای تیم‌های عربی یا ژاپنی هم پیش بیاید. خودمان باید تمرکزمان را بالا ببریم و گفتم که در آسیا کار سخت است. موقعیت کمتر گیرتان می‌آید و باید از آنها استفاده کنید.

هافبک پرسپولیس در پایان درباره اینکه AFC قصد داشت میزبانی را از تیم‌های ایرانی بگیرد، گفت: من در این چند سالی که در ایران هستم هیچ نکته منفی ندیده‌ام. همه چیز عالی و چه در تهران و چه سایر شهرها خیال‌مان راحت‌ بوده است. حتی من با بازیکنان قطری و بعضی دوستانم در تیم‌های دیگر که صحبت می‌کردم به من می‌گفتند از حضور در ایران راضی بوده‌ایم و هیچ مشکلی وجود نداشت. امیدوارم هواداران ما مثل همیشه در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را حمایت کنند و دوباره با کمک آنها خوب نتیجه بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9kyz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


الدحیل پرسپولیسی ها را راضی کرد