تاریخ انتشار: 1398/11/26 19:27
کد خبر: 70810

کار سخت آبی پوشان؛ 7 بازی برای استقلال در 25 روز

سازمان لیگ بااعلام جدید برنامه های لیگ و گنجاندن بازی عقب افتاده استقلال با فولاد خوزستان شرایط را برای استقلال سخت تراز گذشته کرد.
کار سخت آبی پوشان؛ 7 بازی برای استقلال در 25 روز

سازمان لیگ فوتبال با اعلام برنامه های جدید استقلال در فاصله زمانی 4اسفند تا 28اسفند برای استقلال شش بازی پیش بینی کرده است  که با احتساب بازی این تیم با الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 12اسفند استقلالی ها می بایست 7بازی خود در لیگ و قهرمانان آسیا را در فاصله زمانی 25روز برگزار کنند که از این تعداد بازی 4بازی نیز در خانه حریفان برگزار خواهد شد.

استقلال که همین حالا هشت بازیکن مصدوم دارد و دو تای آن ها فصل کامل را از دست داده اند ، در صورت عدم ریکاوری مناسب اسفندماه سختی در پیش رو خواهد داشت.

نگاهی می‌اندازیم به بازی های استقلال در این 25روز:

یکشنبه 4 اسفند استقلال در تهران از ذوب آهن پذیرائی خواهد کرد.
پنج شنبه 8 اسفند استقلال در سیرجان به مصاف گل گهر خواهد رفت.
دوشنبه  12اسفند استقلالی ها می بایست در امارات به مصاف الوحده بروند.
جمعه  16 اسفند استقلال در تهران میزبان سایپا خواهد بود.
سه شنبه 20 اسفند استقلال در جم به مصاف پارس جنوبی خواهد رفت.
شنبه 24 اسفند تراکتور سازی در تهران میهمان استقلال خواهد بود.
چهارشنبه 28 اسفند بازی عقب افتاده استقلال با فولاد خوزستان در اهواز برگزار خواهد شد.

استقلالی ها بهمن ماه سختی را هم سپری کرده بودند و در همین ماه بهمن در تمرینات عارف غلامی و فرشید اسماعیلی و در مسابقات مهدی قائدی و شیخ دیاباته را برای چند بازی از دست دادند.

آبی های پایتخت در فاصله زمانی 5بهمن تا 28بهمن در فاصله زمانی 24روز شش دیدار برگزار کرده و فردا آخرین آن را انجام خواهند داد که 4بازی مهم آسیائی این تیم در کشورهای امارات ،قطر،عراق و کویت بوده است و تنها دو بازی با نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس را در تهران برگزار کردند.

 آغاز با تاخیر مسابقات لیگ با فرضیه ساختار سازی فروش اینترنتی بلیط مسابقات که در حال حاضر هم ایرادات فراوانی دارد به همراه بدی آب و هوا و تقاضای فولاد به جهت استفاده از قوانین استفاده از سه ملی پوش تیم امید و لغو بازی این تیم با استقلال در اواخر دیماه موجب شد سازمان لیگ که همچنان مشکلات بازی های یک هشتم و نیمه نهائی جام حذفی را دارد برنامه استقلال را فشرده تر از گذشته کند و همین مهم شاید در روند نتیجه گیری استقلال که همچنان یکی از مدعیان قهرمانی درلیگ برتر و جام حذفی و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست تاثیر گذار باشد.

"ورزش سه " چند روز قبل با ارائه گزارشی ویژه از این موضوع آزمون سخت سازمان لیگ را  یادآوری کرده بود و پیشنهاداتی هم در این رابطه با توجه به زمان فیفادی و استفاده بهینه از این زمان و جلوگیری از آسیب رسیدن به سرمایه فوتبالی کشور ارائه داده بود که به نظر برنامه ریزان سازمان لیگ نظری مخالف با آن دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jdeol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطر جدی در کمین حریفان پرسپولیس