تاریخ انتشار: 1398/11/27 15:13
کد خبر: 70705

رضاوند: باید مقابل الاهلی با تمرکز بالا و کمترین اشتباه بازی کنیم

آرش رضاوند، هافبک تیم فوتبال استقلال تهران تأکید کرد که بازی با الاهلی عربستان حیثیتی است و آنها به چیزی جز گرفتن سه امتیاز در این مسابقه فکر نمی‌کنند.
رضاوند: باید مقابل الاهلی با تمرکز بالا و کمترین اشتباه بازی کنیم

آرش رضاوند در مورد آخرین وضعیت استقلال برای دیدار با الاهلی عربستان گفت: شرایط تیم ما خوب است و چند روز قبل از بازی هم به کویت آمدیم تا آماده این بازی حساس شویم. ما در بازی اول هم باید سه امتیاز را می‌گرفتیم و کاملاً مستحق برد بودیم، ولی متأسفانه روی یک غافلگیری گل خوردیم و دو امتیاز از دست دادیم. امیدوارم در این بازی اولین برد را در مرحله گروهی به دست بیاوریم.

وی با بیان اینکه بازی با نماینده عربستان آسان نیست، خاطر نشان کرد: طبیعتاً الاهلی تیم قوی‌تری نسبت به الشرطه است و باید با تمرکز بالا و کمترین اشتباه بازی کنیم. بازی با الاهلی حیثیتی است و به چیزی جز شکست دادن نماینده عربستان فکر نمی‌کنیم. ما تیم خوبی داریم و بازیکنان هم انگیزه زیادی دارند تا در این بازی به برد برسیم.

رضاوند در پاسخ به این پرسش که «چرا تعداد مصدومان استقلال زیاد است؟»، تصریح کرد: هر فوتبالیستی ممکن است مصدوم شود و این اصلاً چیز عجیبی نیست. شما می‌بینید که بازی‌های ما چقدر فشرده است و متأسفانه در لیگ قهرمانان هم نمی‌توانیم میزبان باشیم و مدام در سفر هستیم. هر تیمی به خاطر فشردگی بازی‌ها و خستگی بازیکنان مصدوم می‌دهد و این موضوع عجیبی نیست.

هافبک استقلال در ارتباط با موقعیت این تیم در لیگ برتر و شانس آبی‌پوشان برای قهرمانی در این فصل نیز اظهار داشت: ما یک بازی عقب‌افتاده داریم و فاصله‌مان با صدر جدول هم آنقدر نیست که برای قهرمانی ناامید شویم. مطمئن باشید تا آخرین هفته برای قهرمانی می‌جنگیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avx7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بختیاری زاده: مقابل سپیدرود محکوم به برد بودیم

روند رو به رشد قشقایی با مهدی فروردین
روند رو به رشد سفید و مشکی 2 پیروزی، 2 تساوی و یک شکست در پنج بازی گذشته؛