تاریخ انتشار: 1398/11/27 18:39
کد خبر: 70690

انتقاد تند پیشکسوت استقلال؛ مدیران ناکار آمد استقلال را در دست دارند!

پیشکسوت استقلال گفت: ما ادعای مربیگری نداریم و فقط یک طرفدار هستیم، اما بهتر است افرادی که لیاقت دارند بیایند و کار کنند.
انتقاد تند پیشکسوت استقلال؛ مدیران ناکار آمد استقلال را در دست دارند!

محمد نوازی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این تیم برای بازی با الاهلی عربستان اظهار داشت: استقلال بازیکنان مصدوم زیادی دارد و همین موضوع شرایط را سخت تر می کند. از زمانی که مجیدی سرمربی استقلال شده، مشکلات زیادی به وجود آمده و مشکلات قبلی همچنان پابرجا است. به اعتقاد من در حق استقلال کم لطفی می شود و توجهی که به تیم های دیگر می شود به استقلال نمی شود. 

نوازی با انتقاد از شرایط مدیریتی باشگاه استقلال گفت: مدیران ناکار آمد و غیر استقلالی در راس باشگاه قرار گرفته اند و هیئت مدیره هیچ تصمیم درست و درمانی برای تیم نمی گیرد و پیشکسوتان استقلال هم هیچ نقشی در باشگاه ندارند. ما ادعای مربیگری نداریم و فقط یک طرفدار هستیم اما بهتر است افرادی که لیاقت دارند بیایند و کار کنند. امیدوارم افرادی که شایستگی کار در استقلال را دارند و به فکر این تیم هستند، بدون هیچ چشم داشتی از ۲ ستاره ای که استقلال در آسیا بدست آورده، دفاع کنند.

پیشکسوت استقلال در خصوص مشکلات اخیر استقلال افزود: متاسفانه سال ها گذشته اما از زمان جوانی که من بازی کردم، تاکنون که پیشکسوت شدم، استقلال هنوز برای زمین تمرین و مقدمات سفر مشکل دارد و تاکنون هیچ هیئت مدیره ای در باشگاه نبوده که برای برطرف کردن مشکلات تلاش کند.  هر فردی به خاطر منافع خود به استقلال می آید و اکنون ۵۰ سال می گذرد اما مشکل زمین تمرین همچنان پا برجا است. این تیم به رده های پایین جدول هم برود باز طرفدار دارد و هواداران همیشه از استقلال حمایت می کنند.

او در ادامه عنوان کرد: باید مدیران کار بلد در راس باشگاه هایی مانند استقلال و پرسپولیس باشند تا بتوانند برای باشگاه درآمدزایی کنند. متاسفانه ما اصلا درآمدزایی نداریم و پول بلیت ها هم مشخص نیست چه می شود.  همیشه هم کاسه گدایی دستمان گرفتیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم اما با این کارها چیزی درست نمی شود و آخر فصل با مشکلات بیشتر و شکایت روبرو می شویم.

نوازی درباره دلیل آسیب دیدگی های بازیکنان استقلال گفت: دلیل مصدومیت بازیکنان از بی تمرینی و تمرین زیاد می تواند باشد اما ما سر تمرینات نیستیم که دقیق بدانیم علت مصدومیت بازیکنان چیست. بازیکنان مشغله دارند و حرفه ای زندگی نمی کنند و با فشرده برگزار شدن مسابقات آسیب دیدگی آن ها بیشتر می شود. 

بازیکن سابق استقلال درباره بازی با الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: بازی با الاهلی سخت است و امیدوارم مثل بازی قبل نباشد. با این همه بازیکن مصدوم، دست مجیدی بسته است اما فکر می کنم استقلال با آمادگی بیش‌تر به مصاف الاهلی می رود و انشالله این بازی را می بریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2robkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور مجیدی هواداران استقلال را خوشحال می‌کند