تاریخ انتشار: 1398/11/27 19:36
کد خبر: 70681

کدام بازیکن جانشین مهدی قائدی در استقلال می شود؟!

کادر فنی تیم فوتبال استقلال دو بازیکن را برای حضور در ترکیب اصلی آبی‌پوشان مقابل الاهلی عربستان به جای مهدی قائدی در نظر گرفته‌ است.
کدام بازیکن  جانشین مهدی قائدی در استقلال می شود؟!

تیم فوتبال استقلال در حالی فردا در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان می‌رود که برخی از بازیکنان شاخص خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. شیخ دیاباته مهاجم اهل کشور مالی، پیش از دربی پایتخت مصدوم شد و چند هفته‌ای دور از میادین خواهد بود.

پس از او، مهدی قائدی دیگر مهاجم آبی‌پوشان در دیدار برابر الشرطه عراق دچار مصدومیت شد و در نیمه نخست جایش را به مرتضی تبریزی داد. تبریزی که فصل گذشته با سر و صدای زیادی به استقلال آمد، نتوانست در ترکیب آبی‌پوشان خودی نشان دهد و در دیدارهایی که برای این تیم به میدان رفت، موقعیت‌های زیادی را از دست داد. تبریزی در حالی برابر الشرطه بازی کرد که ماه‌ها در ترکیب این تیم بازی نکرده بود و تنها در حد چند دقیقه فرصت خودنمایی پیدا کرد.

تبریزی که با انتقادهای زیادی روبه‌رو شده است، در صورتی که قائدی مجوز بازی پیدا نکند، یکی از گزینه‌های اصلی برای حضور در خط حمله استقلال خواهد بود. دیگر بازیکنی که شانس حضور در ترکیب اصلی آبی‌پوشان را دارد، زکریا مرادی است. هافبک - مهاجم جوانی که قرار بود در دربی هم به میدان برود، اما این اتفاق نیفتاد. بنابراین، تبریزی و مرادی دو بازیکنی هستند که این شانس را دارند که به جای قائدی در ترکیب قرار بگیرند.

این در شرایطی است که تکلیف قائدی امروز مشخص خواهد شد اما با شرایط کنونی ممکن است این بازیکن به عنوان بازیکن ذخیره به میدان برود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9k5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر مصدومیت ستاره استقلال جعلی است؟!