تاریخ انتشار: 1398/11/28 10:44
کد خبر: 70609

دیدار با پاختاکور،فرصت خوب برای شاگردان آسیایی

شهرخودرو امروز در دومین دیدار خود در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا در خانه تیم پاختاکور به میدان می‌رود.
دیدار با پاختاکور،فرصت خوب برای شاگردان آسیایی

شهر خودرو در اولین بازی برابر الهلال عربستان شکست خورد و پاختاکور هم از مصاف تیم شباب الاهلی امارات گذشت و اگر امروز موفق به شکست شهرخودرو شود ۶ امتیازی خواهد شد و ۶ امتیازی شدن الهلال عربستان با توجه به اینکه این هفته با شباب الاهلی امارات بازی دارد، محتمل است. این اتفاقات بدین معنی است که در ادامه صعود تیم شهرخودرو به مرحله حذفی بازی‌ها سخت خواهد شد؛ هم برای شهرخودرو و هم برای نماینده امارات. اختلاف ۶ امتیازی با توجه به اینکه بازی‌های گروهی در ۶ هفته برگزار می‌شود خیلی سخت است.

شهرخودرو برای ماندن در کورس صعود باید در دیدار با پاختاکور با امتیاز از میدان خارج شود. حتی کسب یک امتیاز هم این تیم را به صعود به مرحله حذفی بازی‌ها امیدوار نگه خواهد داشت. کسب تساوی در این دیدار پاختاکور را ۴ امتیازی خواهد کرد و شهرخودرو هم یک امتیاز خواهد گرفت و اختلاف دو تیم سه امتیاز می‌شود در صورتی که برد پاختاکور موجب می‌شود این تیم از شهرخودرو ۶ امتیاز فاصله بگیرد.

شهرخودرو همان‌طور که برای تیم الهلال عربستان حریف ناشناخته‌ای بود برای تیم پاختاکور هم اینچنین خواهد بود، چون اولین فصل حضور در بازی‌ها را تجربه می‌کند. این به سود شهرخودرو است چرا که به شهرخودرویی‌ها اجازه پیاده کردن هر تاکتیکی را می‌دهد. از سویی همین ناشناخته بودن موجب می‌شود حریف حساب زیادی روی تیم شهرخودرو باز نکند.

نگاه شهرخودرو باید به این بازی نگاه حذفی باشد، همانند بازی‌های پلی آف. بدین معنی که در صورت باخت کار تمام است و دیگر شانسی برای صعود نخواهد داشت. در واقعیت هم همین‌طور است. البته که شهرخودرو این توانمندی را دارد که شرایط را به سود خود با یک بازی و نتیجه خوب تغییر دهد. این فرصت یک فرصت خوب برای شهرخودرو است که خود را به فوتبال آسیا بشناساند و حیف است که در مرحله گروهی از بازی‌ها خارج شود. پیروزی دو بر یک پاختاکور در برابر شباب الاهلی امارات هم نشان می‌دهد حریف امروز شهرخودرو تیمی نیست که گام‌های متعددی از شهرخودرو جلوتر باشد. شاید در این بازی فقط تجربه تیم ازبکستانی سنگین‌تر باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9k7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان نشست خبری شهرخودرو و پاختاکور اعلام شد