تاریخ انتشار: 1398/11/28 20:14
کد خبر: 70542

رونمایی از برنامه ویژه سرمربی الشارجه برای پرسپولیسی ها

سرمربی تیم فوتبال الشارجه گفت: پرسپولیس بازیکنان بزرگ و باکیفیتی دارد و چندین سال است که در صدر جدول لیگ کشورشان هستند.
رونمایی از برنامه ویژه سرمربی الشارجه برای پرسپولیسی ها

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، یوسف العنبری در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس بازیکنان بزرگ و باکیفیتی دارد و چندین سال است که در صدر جدول لیگ کشورشان هستند. خوشحالیم که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم. این جام به تجربه بازیکنان ما اضافه می‌کند و امیدواریم فردا نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی شارجه گفت: ما باید برای لحظه لحظه بازی برنامه داشته باشیم. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و تیم خطرناکی است. برای کنترل خط حمله آنها نیز برنامه خواهیم داشت و از هواداران می‌خواهیم که در بازی مهم فردا کنار ما باشند.

او گفت: قطعا هدف ما صعود از این گروه است. می‌دانیم که کار سختی است و تیم‌های قدرتمندی در این گروه هستند. اما تلاشمان را می‌کنیم و با حمایت هواداران می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

خبرنگاری از العنبری پرسید، مربی ایرانی گفت کایو و مندس را کنترل می‌کنیم، نظر شما چیست؟ سرمربی شارجه هم پاسخ داد: قطعا هر تیمی برنامه‌های خاص خود را خواهد داشت. ما یک استراتژی جدید خواهیم داشت هرچند می‌دانیم که حریف ما پرسپولیس و یک تیم قوی است. ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم. من دو بازی قبلی پرسپولیس مقابل الدحیل و استقلال را دیده‌ایم. آنها خیلی خوب حمله میکنند و برای این کار مهره‌های قدرتمندی دارند. تلاش می‌کنیم فردا نتیجه خوبی بگیریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2robjz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هرجا آقا یحیی بخواهد برایش بازی می‌کنم