تاریخ انتشار: 1398/11/29 09:33
کد خبر: 70486

همه درحال تلاش هستند تا شاهین به رده‌های بالاتری برود

بازیکن تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: دوست دارم تعداد گل‌هایم دو رقمی شود اما مهم موفقیت تیم است و باید تلاش‌مان را کنیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم.
همه درحال تلاش هستند تا شاهین به رده‌های بالاتری برود

حسین مالکی درباره عملکردش در لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: موفقیت امسالم برای این بود که سال قبل در تیم شاهین ماندم و با بازیکنان تیم هماهنگ شدم و جا افتادم. وقتی در فولاد هم بودم نیاز به زمان داشتم اما متاسفانه آن‌جا موفق نبودم و برای من خوب نبود. اکنون خداراشکر در شاهین هستم و تصمیم درستی گرفتم که به این تیم و شهر بوشهر آمدم.

او ادامه داد: در نیم فصل به جز دو تیم پایتخت از همه تیم‌ها پیشنهاد داشتم اما می‌خواهم تا پایان فصل در این تیم بمانم. هواداران بوشهری تک هستند و از گل نازک‌تر از آن ها نشنیدم. به هر حال اکنون خوشحالم که در شاهین بوشهر هستم. باید بگویم تیم هم رفته رفته به شرایط ایده آلی خواهد رسید.

بازیکن تیم فوتبال شاهین بوشهر با بیان این که ما توانستیم در چهار هفته ۱۰ امتیاز کسب کنیم، گفت: با جذب بازیکنانی مثل دورقی، شریفات، محمودی و چند بازیکن دیگر شرایط تیم‌مان بهتر شد. با اضافه شدن این بازیکنان بار فنی تیم‌مان بالا رفت. سرمربی جدید تیم چهار ماه است این‌جاست و تمام توانش را گذاشته، مسوولان همه یک دل شدند و کنار تیم هستند تا ان‌شاءالله بتوانیم موفقیت خوبی کسب کنیم.

وی اضافه کرد: آقای ویسی سرمربی قبلی‌مان که جای تعریف ندارد چرا که با کارنامه بود. هرجا رفت موفق بود و هیچ‌کس نمی‌تواند توانایی‌های او را زیر سوال ببرد؛ اما مشکلاتی داشتیم و فشار زیادی روی تیم بود. به هر حال نشد و سرمربی جدید آمد و اکنون همه مصمم هستند و درحال تلاش هستند تا شاهین به رده‌های بالاتری برود.

مالکی در پایان در خصوص درخشش و گلزنی‌هایش عنوان کرد: دوست دارم تعداد گل‌هایم دو رقمی شود اما من اکنون به عنوان هافبک پشت مهاجم بازی می‌کنم و بیش‌تر باید پاس گل بدهم. در هر صورت مساله ی مهم موفقیت تیم است و باید تلاش‌مان را کنیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n6rav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صعودی که دیگر سخت شد/مهابادی و افت در نیم فصل دوم!
فجر سپاسی با برد غریبه شد؛