تاریخ انتشار: 1398/11/29 12:53
کد خبر: 70461

پایان استراحت گل گهری ها برای سه هفته فوق دشوار

بعد از سه روز استراحت بازیکنان تیم گل گهر تمریناتشان را برای بازی حساس و مهم پیش رویشان در هفته بیست و یکم برابر استقلال آغاز می کنند.
پایان استراحت گل گهری ها برای سه هفته فوق دشوار

مجید جلالی بعد از برد تیمش برابر صنعت نفت با توجه به فاصله بازی با استقلال به بازیکنانش استراحت داد. امروز اما بعد از سه روز تیم گل گهر تمریناتش را برای بازی پنجشنبه 8 اسفند که در سیرجان برگزار می شود شروع می کند. گل گهر برای بازی با استقلال تا الان یک محروم قطعی و یک مصدوم دارد. میلاد فراهانی دروازه بان این تیم بازی بعدی را به دلیل دریافت کارت زرد از دست داده است. مهرداد عبدی هم در بازی با صنعت نفت از ناحیه گونه دچار شکستگی شد و شاید به بازی برابر استقلال نرسد.

جلالی اما با وجود این دو غایب احتمالی باید ترکیبش را از میان بازیکنانی که در اختیار دارد انتخاب کند. او درون دروازه احتمالا مهرداد بشاگردی را برای این بازی آماده کند و برای جانشینی عبدی که در بازی های اخیر در پست هافبک بازی می کرد، نیز با توجه به برنامه بازی اش برابر استقلال از بین بازیکنانی چون محمودآبادی، آشوری و حتی بازیکنانی تهاجمی تر مثل بایرامی دست به انتخاب بزند.

گل گهر در این مدت حدودا ده روزه فرصت دارد تا برای یکی از مهمترین و سخت ترین بازی های این فصلش آماده شود. استقلال یکی از آماده ترین تیم های حال حاضر ایران به خصوص در بخش تهاجمی است اما گل گهر برای افزایش فاصله اش با انتهای جدول در این بازی خانگی دنبال امتیاز است.

گل گهر در بازی های نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشته و علاوه بر برد برابر صنعت نفت ، این شانس را تا آخرین دقایق داشت که تراکتور و سایپا را هم شکست بدهد. با این حال این تیم در هفته های حساس لیگ برتر سه بازی دشوار برابر استقلال ، سپاهان و شهرخودرو را پیش رو دارد. دو بازی این تیم با استقلال و شهرخودرو در سیرجان است و گل گهر برای امتیاز گرفتن از این حریفانی که از لیگ قهرمانان آسیا می آیند به کمک هوادارانش نیاز دارد.

با این وجود این تیم در هفته های اخیر نشانه های امیدوار کننده ای از نتیجه گیری را نشان داده است. آن ها کم گل می خورند و در عوض خط حمله و بخش تهاجمی باتجربه و زهرداری دارند که توانایی ضربه زدن به هرتیمی را دارند. امتیاز گرفتن در این سه بازی می تواند شرایط را در پایین جدول به سود گل گهر تغییر بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5qpw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سه شنبه،زمان از سرگیری تمرینات گل‌گهر