تاریخ انتشار: 1398/11/30 12:19
کد خبر: 70341

آمار علیه خط دفاعی پرسپولیس

پرسپولیس دیشب هم در بازی با الشارجه امارات 2گل دریافت کرد تا با شش گل خورده در سه بازی گذشته آمار نگران کننده ای برجای بگذارد.
 آمار علیه خط دفاعی پرسپولیس

دیدار روز گذشته پرسپولیس ایران با الشارجه امارات با دو گل به تساوی رسید تا پرسپولیس با یک امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه چهارم جدول قرار گیرد.

قرمزهای پایتخت دیروز دو بار از حریف خود در امارات پیش افتادند ولی اماراتی ها بازدن گل به بازی برگشتند تا نماینده ایران علیرغم احتیاج به برد ، به تساوی اکتفا کند.

پرسپولیس که دیروز دوگل از الشارجه دریافت کرد در هفته اول لیگ قهرمانان هم دو گل از الدحیل قطر دریافت کرده بود و در آخرین بازی لیگ هم با خوردن دو گل از استقلال به نتیجه تساوی دو بر دو رسیده بود.

خوردن شش گل در سه بازی گذشته پرسپولیس در حالی اتفاق افتاده است که این تیم با مربی گری کالدرون در نیم فصل اول تنها 7گل از رقبا دریافت کرده بود و همین آمار و بردهای اقتصادی کالدرون باعث شده بود که نیم فصل با صدرنشینی پرسپولیس به پایان رسد. پرسپولیس برانکو هم که سه بار پیاپی قهرمان ایران شددر 30بازی برگزار شده در فصل اول 14گل ، فصل دوم 15گل و فصل سوم 14گل خورده داشت.

یحیی که در سه بازی قبل از تمام عناصر دفاعی خود شامل مهدی شیری ، شجاع خلیل زاده ، محمدحسین کنعانی زادگان ، محمدانصاری ، سید جلال حسینی و محمدنادری استفاده کرده است با میانگین دو گل خورده در هربازی آمار خوبی از خود به جای نگذاشته است و باید در ادامه راه لیگ ،حذفی و قهرمانان آسیا این مشکل را که بخشی از آن به ساختارتیمی و افت نسبی ستاره‌ها مربوط می شود خیلی زود حل نماید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9dd8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیپور در یک قدمی ثبت رکورد جدید