تاریخ انتشار: 1398/11/30 13:30
کد خبر: 70333

بازگشت ستاره 9 پرسپولیسی ها به مدل آرژانتینی!

مهدی ترابی ستاره پرسپولیس روز گذشته درخشش فوق العاده‌ای داشت و دوباره روی گل ها اثربخش ظاهر شد.
بازگشت ستاره 9 پرسپولیسی ها به مدل آرژانتینی!

درخشش ترابی در نیم فصل اول به حدی بود که نتایج پرسپولیس با جدا کردن او از تیم، به شکل قابل‌توجهی افت می‌کرد. اما در نیم فصل دوم، ترابی عملکرد خوبی را از خود نشان نداد و حداقل هیچ پاس گل یا شوتی را در کارنامه ثبت نکرد تا باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شود.

اما ستاره ۹ پرسپولیسی‌ها روز گذشته با دو پاس دقیق به علی علیپور او را در موقعیت گلزنی قرار داد و علیپور نیز قدر موقعیت ها را دانست و گل زد تا دو پاس گل به نام ترابی ثبت شود. ارسال عمقی مهدی ترابی در صحنه گل اول، پاسی هنرمندانه بود اما فارغ از این دو پاس، درخشش این بازیکن در دیگر دقایق، بازگشت او به فرم قبلی را نوید می‌داد.

ترابی زیر نظر گابریل کالدرون آرژانتینی بهترین دوره خود در پرسپولیس را سپری کرد و به آقای گل و پاس گل این تیم نیز تبدیل شد. کالدرون هم تاکید داشت که توانسته از ترابی بازی خوبی بگیرد و حالا باید دید این بازیکن توانا، با این دو پاس به روند خوب بازخواهد گشت یا خیر. خصوصا این که قرمزها دو بازی حساس مقابل سپاهان و شهرخودرو را پیش رو دارند که در صورت پیروزی مقابل این دو حریف، راه زیادی را تا قهرمانی طی خواهند کرد.

هافبک چپ پرسپولیس که در مقابل الشارجه بارها پست خود را تغییر داد، سه پاس کلیدی داد و چند بار هم مدافعان پیش روی خود را دریبل کرد و در مجموع یکی از بهترین های پرسپولیس بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9kkx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 طلسم شکنی در پرسپولیس به سبک مهدی ترابی