تاریخ انتشار: 1398/11/30 15:05
کد خبر: 70324

واکنش حسن روشن به شکایت فرهاد مجیدی از مهدی امیرآبادی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: کار امیرآبادی اشتباه بوده و مجیدی هم نباید شکایت می‌کرد، این کار جز اینکه بهانه دست دوست و دشمن بدهد چیز دیگری ندارد.
واکنش حسن روشن به شکایت فرهاد مجیدی از مهدی امیرآبادی

حسن روشن در خصوص شکایت فرهاد مجیدی از مهدی امیرآبادی کاپیتان سابق استقلال گفت: وقتی این خبر را شنیدم شوکه شدم. این کار اصلاً درست نیست و مجیدی نباید چنین اقدامی انجام می‌داد. شکایت خانوادگی جز اینکه باشگاه را بهم بریزد و یک عده را آزرده‌خاطر کند فایده دیگری ندارد.

وی افزود: مهدی امیرآبادی پسر خیلی خوبی است و حتی در زمانی که در استقلال بازی می‌کرد بی‌حاشیه و آرام بود. شنیده‌ام او در مراسم معارفه فرهاد مجیدی هم حضور داشته و همین موضوع نشان می‌دهد او مشکلی با مجیدی نداشته است.

روشن تصریح کرد: یک مصاحبه انجام شده و در آن حرف‌هایی زده شده و مهدی هم اشتباه کرده است، اما اینکه مجیدی از همبازی سابق خود به خاطر اظهارنظری که قصد و غرضی در آن نبوده شکایت کند، جز اینکه بهانه دست دوست و دشمن بدهد چیز دیگری ندارد. به نظر من این شکایت برای خود مجیدی بد است و از این شکایت‌های خانوادگی چیزی عاید کسی نخواهد شد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که توصیه‌اش مجیدی و امیرآبادی چیست، گفت: من توصیه خاصی ندارم ولی معتقدم اقدامی که امیرآبادی انجام داد اشتباه بود و درنهایت مجیدی هم کار درستی نکرد. از این دو نفر می‌خواهم قضیه را همین امروز این بازی را تمام کنند، چون استقلال در شرایط عادی نیست. تیم بازی را باخته و الان هم باشگاه نه هیأت مدیره دارد و نه مدیرعامل. من شب گذشته با علی پروین در سمنان بودم و وقتی شرایط پرسپولیس را از زبان او شنیدم متوجه شدم وضعیت خیلی بهتری دارد. ما استقلالی‌ها باید هم‌قسم شویم و نباید برای هم مشکل درست کنیم. به جای آنکه اتحاد ایجاد شود و به هم نزدیک شویم، برعکس عمل می‌کنیم و این کار اصلاً درست نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zrrd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ابهام در بازی کردن آقای گل تیم فوتبال استقلال