تاریخ انتشار: 1398/11/30 15:32
کد خبر: 70322

کامیابی‌نیا: داور در برخی از صحنه‌ها می‌توانست سوت نزند/ می‌توانیم از این گروه صعود کنیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با الشارجه اگر عدالت رعایت می‌شد بازی را می‌بردیم.
کامیابی‌نیا:  داور در برخی از صحنه‌ها می‌توانست سوت نزند/ می‌توانیم از این گروه صعود کنیم

کمال کامیابی‌نیا بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی 2 - 2 تیمش مقابل الشارجه گفت: ما بازی خوبی را ارائه کردیم و واقعاً حیف شد که نتوانستیم برنده باشیم. در نیمه اول و حتی نیمه دوم بازی خیلی خوبی انجام دادیم و توپ و میدان در دقایق زیادی از بازی در اختیار ما بود. در زمین حریف گل اول و دوم را ما زدیم، اما نتوانستیم از این گل‌ها حفاظت کنیم و برنده نشدیم. واقعاً تساوی در این بازی برای ما تلخ بود و اگر برنده می‌شدیم عدالت برقرار می‌شد. با این همه هنوز چیزی از دست ندادیم و فرصت برای جبران این نتایج هست.

وی با انتقاد از داور مسابقه افزود: داور در  یک صحنه باید صد درصد بازیکن حریف را اخراج می‌کرد و واقعاً همه ما تعجب کردیم که چرا بازیکن الشارجه را اخراج نکرد. داور در صحنه‌هایی که ما ضربات شروع مجدد می‌زدیم روی کوچک‌ترین برخوردها سوت می‌زد و اجازه بازی به ما نمی‌داد. به نظرم داور در برخی از صحنه‌ها می‌توانست سوت نزند تا بازی روال خودش را دنبال کند که این‌طور نشد.

هافبک پرسپولیس راجع به آینده تیمش در لیگ قهرمانان تصریح کرد: کار ما سخت شده است، اما از یک طرف هم در نظر بگیرید که ما دو بازی مستقیم با التعاون داریم که می‌توانیم چهار یا شش امتیاز از این تیم بگیریم. به‌هرحال کار ما خیلی سخت شده است، اما چهار بازی و چهار 90 دقیقه دیگر باقی مانده است و باید با تمرکز بالا به مصاف رقبا برویم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. باید امتیازات لازم را به دست بیاوریم هر چند که نشدنی نیست. ما می‌توانیم از این گروه صعود کنیم، اما باید سخت تمرین و با توان بالاتری بازی کنیم.

کامیابی‌نیا با اشاره به بازی تیمش برابر سپاهان خاطرنشان کرد: بازی با سپاهان برای هر دو تیم یک بازی شش امتیازی است. از امروز باید بازی با الشارجه را فراموش کرده و فقط به بازی با سپاهان فکر کنیم. امیدوارم ریکاوری خوبی انجام دهیم و برای بازی با سپاهان آماده باشیم. قطعاً تمام تلاش خود را خواهیم کرد که دست پر از اصفهان برگردیم تا دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yzjjj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بشار رسن: هر جا آقا یحیی بخواهد بازی می‌کنم/ امیدوارم بتوانیم الشارجه را ببریم