تاریخ انتشار: 1398/11/30 17:28
کد خبر: 70310

مطهری: در استقلال با تمام وجود بازی می کنم

مهاجم استقلال می گوید می خواهد نام خود را در این باشگاه جاودانه کند.
مطهری: در استقلال با تمام وجود بازی می کنم

ارسلان مطهری بی تردید ستاره استقلال رد نیم فصل دوم بوده است، بازیکنی که در 6 بازی که در ترکیب استقلال به میدان رفته موفق شده 6 گل بزند و آمار فوق العاده ای از خود به ثبت برساند.

مهاجم استقلال در بازی با الاهلی بدون حضور مهدی قائدی و شیخ دیاباته به میدان رفت و گل اول تیمش را زد، او البته گل دوم را هم زد که با تصمیم اشتباه داور این گل مردود اعلام شد.

ارسلان مطهری در یک گفت و گو صحبت های جالبی در مورد مدت حضورش در استقلال انجام داد که در ادامه آن را می خوانید:

 روزی که تو به استقلال آمدی خیلی تو را یک ذخیره مطمئن برای قائدی و دیاباته می دانستند. خودت فکر می کردی بتوانی معادلات خط حمله را تغییر دهی؟

این که خوب است، در آن زمان خیلی ها مصاحبه کردند و گفتند من در حد ذخیره های استقلال هم نیستو و این مصاحبه ها موجود است اما من با هدف به استقلال آمده بودم و دوست داشتم نامم در ذهن هواداران استقلال بماند، حالا یک بازیکن با گلزنی، یک بازیکن با دوندگی و یک بازیکن با پاس گل نام خود را ثبت می کند. دوست دارم چند سال بعد همه به نیکی از من یاد کنند و من فکر می کنم شروع کار برایم خیلی خوب پیش رفته است ولی هنوز راه زیادی در پیش دارم.

تو نسبت به تیم های قبلی ات در استقلال به مراتب بهتر بازی می کنی، چقدر علاقه ات به این تیم در این اتفاق تاثیرگذار است؟

صد در صد موثر است، من در استقلال با تمام وجود و قبلم بازی می کنم. البته من در همه تیم ها تمام تلاشم را کرده ام ولی در استقلال با تمام وجود بازی می کنم. من با آمدن به استقلال تمام حواشی را کنار گذاشتم و تمرکزم را روی این تیم گذاشتم چون شما در استقلال فرصت اشتباه ندارید.

چرا پیراهن شماره 72 را در استقلال انتخاب کردی؟

من متولد سال 1372 هستم و به همین دلیل هم در استقلال پیراهن شماره 72 را انتخاب کردم.

الان شرایطی داری که رقبای اصلی تو برای رسیدن به آقای گلی از خود تیم استقلال هستند. به آقای گلی فکر می کنی؟

صادقانه بگویم که وقتی مهاجم باشی باید به آقای گلی فکر کنی ولی من این را از ته قلبم می گویم، دوست دارم در کنار گلزنی به هم تیمی هایم کمک کنم که آنها هم گل بزنند. دوست دارم در هر بازی برای هم تیمی هایم هم مفید باشم و این دقیقا همان حسی است که همه بازیکنان در تیم دارند، آنها به من کمک می کنند و هم دوست دارم به آنها کمک کنم.

تو در 6 بازی برای استقلال 6 گل زده ای، پیش بینی این شرایط فوق العاده را می کردی؟

یادتان نرود من بازیکن استقلال هستم. با بازیکنانی که استقلال دارند خیلی سخت است که بد بازی کنی، همه بازیکنان آنقدر خوب هستند که نمی توانی توپ ها را گل نکنی. در استقلال فرصت اشتباه نداری و حتی نمی توانی در تمرینات اشتباه کنی. ما کادرفنی ای داریم که خیلی دلسوز هستند و همه دارند کار می کنند و ما هم به عنوان بازیکن داریم برای تیمی بازی می کنیم که 30 میلیون هوادار دارد و یک دقیقه هم نمی توانیم از مسوولیت بزرگی که داریم غافل شویم.

یادت هست که آخرین بازیکنی که در دربی دبل کرد چه کسی بود؟

در استقلال می دانم آخرین نفر آقا مجتبی جباری بود که من برای ایشان احترام زیادی قائل هستم و واقعا فوتبالیست بزرگی بودند.

شاید خیلی کم باشند بازیکنانی که در اولین دربی خود موفق می شوند دوگل بزنند. این موضوع برای تو چه حسی داشت؟

کاش این دو گل با پیروزی ما همراه می شد و این حسی بود که نه تنها من بلکه همه بازیکنان هم داشتند. ولی از زدن دو گل به پرسپولیس احساس غرور و خوشحالی می کنم و خیلی این شرایط را دوست دارم. امیدوارم شرایط طوری باشد که بتوانم بازهم هواداران استقلال را خوشحال کنم.

شادی که شبیه به نواختن گیتار است خیلی مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفته است، فکر می کردی این شادی اینقدر در بین هواداران استقلال محبوب و معروف شود؟

ببینید این شادی بود که رویش فکر کرده بودم و به دل خودم نشسته بود و خب خدا را  شکر که به دل هواداران استقلال هم نشسته است.  اینکه هواداران سبک شادی گل من را پسندیده اند برایم بی نهایت لذت بخش است.

در مورد گلی که در بازی با الاهلی زدی و مردود شد صحبت کن، آخر فهمیدی دلیل تصمیم کمک داور بازی چه بوده است؟

من همیشه وقتی گل می زنم به داور و کمک داور نگاه می کنم که مطمئن شوم گلم سالم است، وقتی گل زدم خوشحالی کردم و داور و کمک داور هردو گل را قبول کردند و نمی دانم یک لحظه چه اتفاقی رخ داد. آقا بهزاد لب خط گفت داور صحنه را آفساید اعلام کرده است و من خودم شوکه شدم.

دقایقی بعد از گل و زمانی که بازی در جریان بود، بازهم رفتی سمت کمک داور و به تصمیم او اعتراض کردی.

هنوز هم حالم از این اتفاق بد است، باز اگر داور گل  ما را در دقیقه 75 مردود اعلام می کرد بهتر بود چون ما فرصت جبران داشتیم ولی با آن همه مشکل، بازی های فشرده و مصدومان پرتعداد در دقیقه 89 گل زدیم که داور آن را مردود اعلام کرد، یک امتیاز در جیبمان بود که هنوز هم نمی دانم چرا این گل مردود اعلام شد.

مصدومان پرتعداد استقلال باعث شده خیلی ها این موضوع را به ضعف کادرفنی ربط بدهند. نظر خودت در این باره چیست؟

واقعا شرایط عجیب ما به خاطر نداشتن زمین تمرین مناسب، بازی های پرفشار، نداشتن تمرینات پیش فصل خوب و سفرهای پرتعداد است. اولین بار است که می گویم ولی واقعا زمین تمرین استقلال اصلا خوب نیست و شرایط برگزاری تمرین را ندارد. من در زمان آقای استراماچونی عضو استقلال نبوده ام ولی کادرفنی ما و آقا فرهاد خیلی زیاد روی تیم وقت می گذارند و مطمئن باشید مصدومان ما برسند شرایط خیلی فرق می کند. البته تمام بازیکنان خوب هستند ولی به هرحال بازیکنان اصلی برسند شرایط ما خیلی فرق می کند و دست کادرفنی برای انتخاب ترکیب بازتر می شود.   

تو در بازی با الاهلی جلوی چشمان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی درخشان ظاهر شدی. فکر می کنی می توانی به تیم ملی برسی؟

من تلاشم این است که کارم را در باشگاهم خوب انجام بدهم و وقتی بتوانم این کار را انجام بدهم، اتفاق های خوبی برایم رخ می دهد.

گفت و گو از فرزام محمد علیها

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jde5z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چراغ سبز ستاره جذاب به استقلال