تاریخ انتشار: 1398/11/30 17:35
کد خبر: 70309

ستاره ای که در آینده چهره محبوب استقلال می شود!

مهاجم سابق تیم استقلا تهران گفت:‌ من مطمئن هستم این استقلال امسال یک جام خوب برای هوادارانش خواهد آورد.
ستاره ای که در آینده چهره محبوب استقلال می شود!

رضا عنایتی سرمربی تیم دسته اولی سرخپوشان پاکدشت می‌گوید اگر مصدومان استقلال شرایط بازی کردن را پیدا کند این تیم می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد. با کاپیتان سابق استقلال در خصوص شرایط این روزهای استقلال به صحبت پرداختیم.

شرایط استقلال را دنبال می‌کنید؟

استقلال شرایط خوبی دارد بعد از آمدن فرهاد مجیدی تیم به یک نظم تاکتیکی خوبی رسیده است آنها در بیشتر بازی‌های خود برنده بوده‌اند و همین نشان می‌دهد که شرایط مطلوب است. من فکر می‌کنم اگر مصدوماناستقلال برسند دست سرمربی برای انتخاب ترکیب بازتر خواهد بود.

نبود دیاباته و قائدی چقدر تاثیر گذار است؟

به هر حال باید قبول کنیم دیاباته و قائدی جزو مهره‌های تاثیرگذار استقلال هستند که در این فصل گل‌های زیادی را به ثمر رسانده‌اند. نبود آنها در نتایج تیم تاثیر منفی می‌گذارد امیدوارم در غیاب آنها بچه‌‌های جایگزین شرایط خوبی را داشته باشند

ارسلان مطهری توانسته رضایت شما را جلب کند؟

قطعا ارسلان شرایط خوبی داشته بازیکنی که بتواند در اولین دربی‌اش زننده دو گل باشد می‌توان گفت شرایط خوبی دارد ارسلان اگر همین روند را ادامه دهد به زودی به چهره محبوب هواداران استقلال تبدیل خواهد شد.

استقلال این روزها با مشکل عدم انتخاب مدیرعامل نیز روبرو است.

من فکر می‌کنم به زودی باید یان اتفاق بیفتد و مدیرعامل تیم مشخص گردد نبود مدیرعامل شرایط تیم را سخت کرده است به هر حال بازیکنان باید بدانند طرفشان در باشگاه استقلال کیست.

استقلال می‌تواند عنوان قهرمانی لیگ را کسب کند؟

کار کمی سخت است اما غیرممکن نیست استقلال در نیم فصل اول توانست کم کم خودش را به صدر جدول نزدیک کند و الان هم چنین شرایطی را دوباره تجربه کند من مطمئن هستم این استقلال امسال یک جام خوب برای هوادارانش خواهد آورد.

این روزها به برخی از اعضای هیات مدیره استقلال نیز انتقادهایی وارد است.

اعضای هیات مدیره به باشگاه‌‌های استقلال و پرسپولیس می‌آیند تا خدمت کنند مدیر باید به دنبال خدمت کردن باشد نه شعار دادن تیم‌های استقلال و پرسپولیس آنقدر مشکل مالی دارند که اعضای هیات مدیره‌اش باید به دنبال حل آن باشند.

انتخاب اسکوچیچ را برای تیم ملی چطور ارزیابی کردید؟

به هر حال این اتفاق افتاد و اسکوچیچ سرمربی تیم ایران شد خوب یا بد ما باید الان از وی حمایت کنیم تا نتایج خوبی را کسب کنند زیرا ما بازی‌های بسیار سختی را در مقدماتی جام جهانی پیش رو داریم و با توجه به اینکه شرایط تیم‌مان هم زیاد خوب نیست در حال حاضر فقط باید از تیم ملی حمایت کنیم تا به موفقیت برسیم.

خیلی‌ها می‌گویند برای انتخاب سرمربی تیم ملی باید منتظر رییس فدراسیون جدید بود.

کمی زمان را از دست می‌دادیم زیرا تا مربی بخواهد با بازیکنان آشنا و افکارش را پیاده کند نیاز به زمان دارد در حال حاضر بهترین زمان بود که سرمربی تیم ملی انتخاب شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9kdx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا بازیکن استقلال ۲ دقیقه بعد از تمرین کف بالا می‌آورد؟