تاریخ انتشار: 1398/11/30 19:51
کد خبر: 70289

زمان بازگشت اسکوچیچ به ایران مشخص شد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دهه دوم اسفند به ایران باز می‌گردد.
زمان بازگشت اسکوچیچ به ایران مشخص شد

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از تماشای بازی تیم‌های الشارجه با پرسپولیس در امارات برای بررسی عملکرد لژیونر‌های ایرانی شاغل در بلژیک به این کشور سفر کرد.

او در روز‌های اول، دوم و سوم اسفند به ترتیب در تمرینات تیم‌های یوپن (تیم سعید عزت‌اللهی و امید ابراهیمی)، شارلروا (تیم کاوه رضایی، علی قلی‌زاده و یونس دلفی) و سپس خنت (تیم میلاد محمدی) شرکت می‌کند. اسکو، چهار اسفند بازی حساس شارلروا با تیم صدرنشین ژوپیلرلیگ یعنی کلوب بروژ را در ورزشگاه ون بریدل تماشا خواهد کرد و سپس تماشاگر ویژه دیدار تیم‌های اندرلخت با یوپن به میزبانی ورزشگاه لوتو پارک بروکسل است.

سرمربی کروات تیم ملی کشورمان دوشنبه هفته آینده به کشورش می‌رود و قرار است ضمن دیدار با خانواده و زیر نظر گرفتن تمرین تیم لوکوموتیو زاگرب که صادق محرمی را در اختیار دارد، بازی این تیم با اینتر زاپریشیچ که ۸ اسفند در ورزشگاه SRC انجام می‌شود را تماشا کند.

اسکوچیچ ۹ اسفند به روسیه سفر می‌کند و دهم این ماه هم تماشاگر بازی تیم سردار آزمون یعنی زنیت سن پترزبورگ با لوکوموتیو مسکو در ورزشگاه کرستوفسکی آره‌نا خواهد بود. هرچند مباحثی درباره حضور اسکوچیچ در قطر برای بررسی وضعیت رامین رضائیان، مرتضی پورعلی گنجی و کریم انصاری فرد و سپس سفر او به انگلیس برای ارزیابی عملکرد علیرضا جهانبخش مطرح شده بود، اما با توجه به قطعی نشدن سفر اسکوچیچ به قطر و اینکه تونی یوسنیک، دستیار اسلوونیایی او برای بررسی شرایط بازیکن ایرانی برایتون به انگلیس می‌رود او ۱۲ یا ۱۳ اسفند به تهران باز می‌گردد تا مشغول فراهم کردن مقدمات اردوی آماده سازی تیم ملی برای بازی با هنگ کنگ و کامبوج شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان این اردو را از ۲۰ اسفند یا اول فروردین آغاز می‌کند و نخستین بازی خود در دور برگشت مقدماتی جام جهانی را مقابل هنگ کنگ ۷ فروردین در ورزشگاه آزادی انجام می‌دهد. کاروان تیم ملی یک روز پس از این بازی برای برگزاری با کامبوج در تاریخ ۱۲ فروردین عازم این کشور می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9d6j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اسکوچیچ انتخاب مناسبی نیست/سرخابی‌ها به یک‌اندازه شانس پیروزی داشتند