تاریخ انتشار: 1398/12/01 12:27
کد خبر: 70219

عدم تمرکز بازیکنان پرسپولیس نشانه چیست؟

پرسپولیس در بازی برابر شارجه هر چند در هجوم خوب بود اما در نقاط مختلف زمین به ویژه در خط دفاعی متزلزل نشان داد و در صحنه‌هایی، ناهماهنگی بین بازیکنان تیم کاملا مشهود بود.
عدم تمرکز بازیکنان پرسپولیس نشانه چیست؟

 استرسی که در نوع بازی این تیم وجود دارد نشان از مشکلی است که باید امیدوار بود یحیی از پس از آن بربیاید. وقتی تیمی در ۳ بازی اخیر خود ۶ گل دریافت می‌کند یعنی ساختارهای تیم دچار مشکل شده و بازیکنان تمرکز کافی و لازم را ندارند و باید برای آن چاره‌اندیشی کرد. توقع بالا از تیم و انتظارهایی که از سرخ پوشان می‌رود شاید موجب شده آنها دقت لازم را نداشته باشند. 

از سوی دیگر علیرضا بیرانوند به دلیل عقد قرارداد با تیم بلژیکی باید در آینده‌ای نزدیک این تیم را ترک کند، بدون شک بستن قرارداد در این شرایط نه به صلاح او بود نه به نفع پرسپولیس چرا که بخشی از ذهنیت سنگربان سرخ‌پوشان معطوف به تیم جدیدش و شرایطی که خواهد داشت، شده و نمی‌تواند تمام و کمال خود را از نظر روحی و روانی در اختیار پرسپولیس قرار دهد. 
فراموش نکنیم که فوتبال بالا و پایین بسیار دارد و باید امیدوار بود یحیی و شاگردانش از این گروه به سلامت عبور کنند و در بازی‌های بعدی امتیازهای لازم را کسب کنند، این همان چیزی است که سرمربی سرخ‌پوشان به آن اعتقاد دارد و مطمئن است جواز صعود را خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vd5ep

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخشان: بیرانوند در صعود تیم نقش مهمی داشت/این تیم می تواند قهرمان آسیا شود