تاریخ انتشار: 1398/12/02 19:23
کد خبر: 70103

خلعتبری: آقای سرآسیایی قبل از اینکه سرمربی ما باشد رفیق ما است

مهاجم شهرخودرو می گوید این تیم می تواند از گروه خود صعود کند.
خلعتبری: آقای سرآسیایی قبل از اینکه سرمربی ما باشد رفیق ما است

محمدرضا خلعتبری در مورد نتایج ضعیف شهرخودرو در هفته های اخیر می گوید: ببنید همیشه تیمی که برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کند همین شرایط را دارد و کار سخت است چون ما در بازی های بین المللی بی تجربه هستیم.

او ادامه داد: ما از تیم های کوچکی شکست نخوردیم، بعد از دو برد مهم در مرحله پلی آف در مرحله گروهی از الهلالی شکست خوردیم که چند ماه پیش قهرمان آسیا شده بودیم و بعد هم از قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شکست خوردیم.

مهاجم شهرخودرو در مورد شکست برابر پاختاکور هم می گوید: شما ببینید ما در بازی با پاختاکور بازی خیلی خوبی انجام دادیم و چند موقعیت داشتیم و نیمه اول می توانستیم از آنها استفاده کنیم. ضمن اینکه به نظرم گل اول و سوم این تیم آفساید بود. با این حال مطمئن هستم به مرور زمان بهتر می شویم.

خلعتبری در مورد انتقادهایی که به مجتبی سرآسیایی سرمربی شهرخورو می شود هم گفت: به هرحال آقا یحیی از تیم ما رفته است و من برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم ولی آقای سرآسیایی قبل از اینکه سرمربی ما باشد رفیق ما است و اینطور نیست که او مقصر نتایج ما باشد. ایشان ترکیب را مشخص می کند و وقتی بازیکنان نمی توانند وظایفشان را انجام بدهند دیگر مقصر ایشان نیست. مطمئن باشید ما از این روزها عبور می کنیم و نتایج بهتری کسب می کنیم.

مهاجم شهرخوردو در مورد حذف احتمالی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم می گوید: من تجربه این شرایط را با سپاهان هم داشتم و ما در دو بازی 8 گل دریافت کردیم. با این حال مطمئن باشید اگر الشباب الاهلی را شکست بدهیم با دو بازی که در دور برگشت در مشهد داریم می توانیم نتایج خوبی بگیریم و به دور بعد صعود کنیم.

خلعتبری در مورد شانس کسب سهمیه آسیایی تیمش هم می گوید: شک نکنید ما شانس داریم و در این مساله تردید نکنید. آقای حمیداوی به عنوان مالک باشگاه خیلی برای ما زحمت می کشد و شکست برابر فولاد هم به دلیل خستگی ما بود. انشاالله می توانیم در ادامه راه نتایج خوبی بگیریم و بازهم سهمیه آسیایی کسب کنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48j8dw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هیچ مشکلی در ذوب آهن نداشتم؛تا ابد مدیون این باشگاه هستم!