تاریخ انتشار: 1398/12/03 17:58
کد خبر: 70014

استوکس با این گونه رفتارها تیم را نابود می کند!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استوکس بازیکن نرمالی نیست و وقتی هم در تراکتور بود با چنین رفتارهایی این تیم را نابود کرد.
استوکس با این گونه رفتارها تیم را نابود می کند!

اسماعیل حلالی در خصوص بازی پیش‌روی پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: نتایج ضعیفی در آسیا کسب کردیم و در جدول گروهی آسیا جایگاه مناسبی نداریم. به خاطر اشتباهات فردی بازی با شارجه را دست دادیم. البته ما خیلی امید داریم با بازی خوب به جدول بازگردیم.

وی افزود: الان در لیگ برتر در صدر هستیم و بازی برابر سپاهان برایمان شش امتیازی است. این بازی در زمین حریف است و قدرت تیم قدرتمند سپاهان را چند برابر می‌کند. پرسپولیس سال گذشته سه بازی مقابل سپاهان داشته است و شناخت خوبی از این تیم دارد. سپاهان از جناحین به خوبی استفاده می‌کند و در ضربات ایستگاهی به شدت خطرناک است.

حلالی اضافه کرد: پرسپولیس در ارسال‌ها آسیب‌پذیر است و باید با تمرکز بیشتری بازی کند تا تیم حریف اجازه ارسال پیدا نکند. از دادن ضربات ایستگاهی پشت محوطه به حریف باید جلوگیری شود. در مجموع باید تمام تلاش‌شان را بکار گیرند که سپاهان را از دروازه دور نگه دارند. سپاهان به شدت در ضدحمله آسیب‌پذیر است. پرسپولیس باید ساختار دفاعی‌اش را بازسازی کند تا مشکلاتی که در سه بازی گذشته برایش پیش آمده پیش نیاید.

حلالی در رابطه با خط خوردن آنتونی استوکس از فهرست 18 نفره و بدقولی او برای بازگشت از مرخصی گفت:می‌دانستیم او این رفتار را انجام می‌دهد. یکبار هم در تراکتور این کار را کرده بود. وقتی همچنین بازیکنی جذب می‌کنیم، باید توقع این رفتار را از او داشته باشیم.

وی تأکید کرد: واقعیت این است یکسری دلال در باشگاه هستند که نظرشان به همه ارجحیت دارد. از اینکه استوکس بازیکن خوبی است در آن شکی نیست، ولی با تجربه‌ای که از زمان حضور او در تراکتور وجود داشت جذب او قابل تامل است. این بازیکن تیم تراکتور را در فصل قبل نابود کرد و گذاشت و رفت. استوکس یک فوتبالیست نرمال نیست.

حلالی در خصوص رفتاری که یحیی گل‌محمدی باید با این بازیکن داشته باشد، تصریح کرد: یحیی گل‌محمدی نشان داده که دیسیپلین لازم را دارد و قطعا با او برخورد لازم را می‌کند. درصد زیادی از موفقیت‌های آقای برانکو به خاطر دیسیپلینی بود که داشت. او از یک بازیکن به خاطر تیمش می‌گذشت. برانکو یک نفر را فدای 25 نفر دیگر نمی‌کرد و تیمش را حفظ می‌کرد. در پرسپولیس بازیکن وفادار زیاد است، مثل رادوشوویچ. او مدت زیادی است روی نیمکت نشسته است و حقش را نمی‌دهند. باید این بازیکنان را الگوی خودشان قرار دهند. ما بهترین گلر ایران را در اختیار داریم و رادو را با صددرصد آمادگی روی نیمکت می‌نشانیم. اگر عملکرد بیرانوند مطلوب نمی‌شود می‌توانیم حتما از رادوشوویچ استفاده کنیم تا بیرانوند به روزهای خوب خودش برگردد.

حلالی افزود: ما در باشگاه پرسپولیس مدیرانی داشتیم که کار ترانسفر را بلد بودند. بازیکن را ترانسفر می‌کردند که بعد از پنج سال عوایدش به پرسپولیس می‌رسید. مدیریت اینگونه است، ولی الان مدیرانی داریم که نمی‌توانند بازیکنان را به صورت قرضی با قراداد شش ماهه به تیمی بدهند و در فوتبال ما همچنین مدیرهایی در حال مدیریت هستند.دلال‌ها پیش چنین مدیرانی می‌روند و گزینه‌هایشان را معرفی می‌کنند. واقعیت این است که دلال‌ها نفوذ می‌کنند و بازیکنانی را تحمیل می‌کنند مثل همین جونیور که همه آن زمان می‌گفتند که او اصلاً فوتبالیست نیست.

این کارشناس فوتبال خاطر نشان کرد: این اتفاقات را کسی پیگیری نمی‌کند که چرا چنین بازیکنی به فوتبال ما آمدند و چگونه رفتند و کسی بابت آن محاکمه نشد. البته استوکس بازیکن خوبی است، اما با مشکلات اخلاقی‌ای که دارد و ما آن را می‌دانستیم، او را جذب کردیم و در زمانی که مهاجم نداریم، مجبوریم با مهاجمان قبلی سر کنیم. امیدوارم قراردادش جوری بسته شده باشد که رفتار قدیمش را تکرار نکند و دوباره به تیمش بازگردد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n69nx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو بازیکن کلیدی سپاهان به دیدار با پرسپولیس می رسند؟