تاریخ انتشار: 1398/12/03 18:04
کد خبر: 70013

ماموریت مهم ستاره پرسپولیس / طلسم بزرگ شکسته می شود؟!

کمال کامیابی نیا امیدوار است نخستین گل فصل خود را در یک بازی مهم به ثمر برساند.
ماموریت مهم ستاره پرسپولیس / طلسم بزرگ شکسته می شود؟!

کمال کامیابی نیا امیدوار است نخستین گل فصل خود را در یک بازی مهم به ثمر برساند. اگرچه گلزنی جزو وظایف یک هافبک دفاعی نیست و کمتر کسی چنین انتظاری از آن ها دارد، اما احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا در این سال ها گل های مهمی را به ثمر رسانده‌اند. کامیابی نیا که هافبک دفاعی اصلی سرخ ها به شمار می‌رود، اکنون در 30 سالگی پنجمین سال حضور در پرسپولیس را پشت سر می‌گذارد و یکی از بازیکنان باسابقه این تیم به حساب می‌آید اما باوجود گذشت پنج فصل از نخستین گل او، هواداران این تیم شوت تاریخی کمال در بازی با سپاهان را فراموش نمی‌کنند.

در روزی که سرخپوشان دو بار از تیم سپاهان عقب افتادند، در نیمه دوم کمال کامیابی نیا توپ سوم را از درون محوطه جریمه با شوتی سرضرب، محکم و روپا همراه کرد و توپ به تور دروازه رحمان احمدی چسبید تا کامیابی نیا خوشحالی ویژه خود را در ورزشگاه آزادی برای اولین بار انجام دهد. پس از آن کمال 15 بار دیگر گلزنی کرد اما در فصل جاری هنوز این طلسم را نشکسته است.

هافبک دفاعی شماره 11 قرمزها نیم فصل اول را به علت مصدومیت از دست داد اما پس از حضور یحیی گل محمدی به بازیکن فیکس تیم پرسپولیس تبدیل شد و رفته رفته جایگاه خود را تثبیت بخشید و عملکردش را به فرم قبلی نزدیک کرد. اوج عملکرد کامیابی نیا در بازی با الشارجه بود که با ثبت نرخ 94 درصد پاس صحیح، به تیم هفته آسیا هم راه یافت.

اگرچه انتظار هواداران پرسپولیس از کامیابی نیا بیش از این است، اما او نشان داده که در مسیر بازگشت به دوران اوج قرار دارد. یحیی گل محمدی امیدوار است در شرایطی که مدافعان پرسپولیس از شرایط خوب خود فاصله دارند، کامیابی نیا به آن ها کمک کند و به خصوص در دوئل های یک در مقابل یک و دفع توپ، تاثیرگذار باشد. این در حالی است که البته پرسپولیسی ها و حتی خود کمال، نیم نگاهی به زمین سپاهان و شوت های این بازیکن به سمت دروازه نیازمند و شکستن طلسم گلزنی خواهند داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m58y5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کامیابی نیا به ترکیب اصلی سرخ پوشان بازمی گردد؟!