تاریخ انتشار: 1398/12/04 14:05
کد خبر: 69937

پیروانی: استوکس صد در صد جریمه خواهد شد

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد غیبت مهاجم سرخپوشان گفت استوکس باید پاسخگوی بی نظمی باشد.
پیروانی: استوکس صد در صد جریمه خواهد شد

افشین پیروانی در گفتگو با اپلیکیشن رسمی باشگاه پرسپولیس در مورد حواشی چند روز اخیر آنتونی استوکس گفت: آقای استوکس برای دیدن فرزندش اجازه گرفت و یک روز مرخصی خواست قرار بود روز جمعه سر تمرین بیاید بلیط هم برایش گرفته شد ولی متاسفانه بدقولی کرد  و قطعا کسی که این وسط ضرر خواهد کرد در ابتدا خود بازیکن است و خب بدقولی را باید جوابگو باشد تیم و و مدیریت و کادر فنی به ایشان اعتماد کرد اما استوکس بدقولی کرد. او در اختیار باشگاه است و باید جوابگو باشد و صد در صد جریمه خواهد شد.

پیروانی در مورد شایعه تعطیلی لیگ برای کنترل شیوع ویروس کرونا گفت: بازی های قبل از عید و بعد از عید مارا به دلیل اینکه گفتند مسابقات ملی و آسیایی داریم حتی یک روز تعویق  نیانداختند تعجب می کنم بازی هارا چطور 10 روز تعطیل کنند!

وی افزود: نمی شود بازی ها در تهران بدون تماشاگر باشد و در شهرستان با تماشاگر! اگر مریضی و مشکلی هست باید برای همه شهرها یکسان باشد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط دیدار با سپاهان گفت:  ما 5 امتیاز اختلاف داریم هر دو تیم برای پیروزی به میدان می آیند. امیدوارم بازی بار فنی بالایی داشته باشد و حاشیه ها اثرگذار نباشد. ما پرسپولیس هستیم و باید برای تکرار قهرمانی به سه امتیاز این دیدار برسیم.

پیروانی همچنین در مرود دیدار با التعاون گفت: با توجه به فشردگی بازی ها زمان ریکاوری واقعا کم است از بازیکنان تشکر می کنم بدون لحظه ای دیر آمدن یا بی انضباطی در تمرین حاضر می شوند اگر ویروس کرونا اجازه دهد طبق برنامه پیش می رویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m58z8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گزارش تمرین پرسپولیس قبل از سفر به اصفهان