تاریخ انتشار: 1398/12/04 15:12
کد خبر: 69932

صدور آرای کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص باشگاه‌های متخلف

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه اعلام کرد.

صدور آرای کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص باشگاه‌های متخلف

 و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

* با توجه به شکایت حامد نوری از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین نورمحمدی محکوم به پرداخت مبلغ ۵۸ میلیون و ۸۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق فدراسیون فوتبال شد.

* در پرونده شکایت سعید حیدری از باشگاه داماش گیلانیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به انضمام مبلغ ۳۰ میلیون و ۵۲۰ هزاریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم گردید.

* براساس رای صادر شده در پرونده شکایت کوروش ملکی از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۴ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی شد.

* در پی شکایت محمدصادق رفیعی از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید.

* با توجه به شکایت پرویز کریمی از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام پرداخت ۳۸ میلیون و ۳۶۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e7kx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ستاره استقلالی طلایی پوش می شود