تاریخ انتشار: 1398/12/04 17:58
کد خبر: 69919

آنها بدانند ما پرسپولیس هستیم نه یک تیم دسته پنجمی!

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قانون گفته است بازی سپاهان - پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار شود، اما تیم حریف به ورزشگاه نیامده و بهانه می‌آورد.
 آنها بدانند ما پرسپولیس هستیم نه یک تیم دسته پنجمی!

 افشین پیروانی در مورد تأخیر به وجود آمده در دیدار سپاهان - پرسپولیس که قرار است از ساعت 16:15 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود، اما خبری از حضور تیم میزبان در این ورزشگاه نیست، اظهار داشت: ما طبق قانون از ساعت 15:45 که یک ساعت و نیم قبل از بازی است در ورزشگاه حضور پیدا کرده‌ایم و الان که ساعت 16:05 است خبری از حضور تیم حریف در ورزشگاه نیست ما این موضوع را به جلال مرادی، ناظر بازی گفتیم و او اعلام کرد طبق قانون می‌توانند نیم ساعت دیرتر بازی را برگزار کنند.

وی در ادامه افزود: ما مشکلی نداریم. این نیم ساعت را هم صبر می‌کنیم. الان بازیکنان تیم آماده هستند تا خود را برای بازی که قرار شده، ساعت 16:45 آغاز شود، آماده کنند. اگر قانون است باید برای همه باشد. اگر قرار است حریف دیر بیاید، به ما هم اعلام می‌کردند تا ما هم دیر می‌آمدیم. اگر آنها نخواهند وارد ورزشگاه شوند تکلیف ما چه می‌شود؟

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: همه چیز باید طبق روال پیش برود چرا باید تیم پرسپولیس زودتر به زمین بیاید و منتظر تیم حریف باشد؟ اگر حریف نخواهد حالا حالاها به ورزشگاه بیاید تکلیف ما چیست؟

پیروانی در واکنش به این سؤال که سپاهانی‌ها چرا به ورزشگاه نیامده‌اند و مشکل اصلی آنها چیست، گفت: ما هم نمی‌دانیم. اینها بهانه است. مگر می‌شود مسئولان تصمیم بگیرند بازی بدون تماشاگر برگزار بشود و دلیل آن هم برای ما هم روشن است، اما آقایان بهانه دیگری بیاورند. یک بیماری وارد کشور شده و تصمیم گرفتند تمام بازی‌ها را بدون تماشاگر برگزار کنند. به‌هرحال سلامت تماشاگران از همه چیز مهمتر است. خدا شاهد است من در جلسه هماهنگی شب گذشته بحثم این بود که سهمیه تماشاگران پرسپولیس از شش هزار نفر به هفت هزار نفر افزایش دهند، چرا که ما هم دنبال این هستیم این بازی با تماشاگر برگزار شود. اصلاً فوتبال برای هواداران است، اما وقتی چنین شرایطی به وجود آمده است باید به قانون احترام گذاشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما طبق وظیفه‌ای که داشتیم یک ساعت و نیم قبل از بازی به ورزشگاه آمدیم، الان گفته‌اند مسابقه با نیم ساعت تأخیر آغاز می‌شود. با این حال خبری از تیم حریف در ورزشگاه نیست. ما که نمی‌توانیم همین‌طور بلاتکلیف باشیم. ما پرسپولیس هستیم نه یک تیم دسته پنجمی! من افشین پیروانی به‌عنوان مدیر تیم باید جوابگوی هواداران باشم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vd5vj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سهم تماشاگران پرسپولیس در بازی با الشارجه مشخص شد