تاریخ انتشار: 1398/12/04 18:29
کد خبر: 69907

هواداران سپاهان حاضر بودند بازی ۳ بر صفر به نفع پرسپولیس شود!

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: هواداران ما انتظار داشتند که به ورزشگاه نرویم, حتی آنها حاضر بودند که بازی ۳ بر صفر شود ولی ما به ورزشگاه نرویم.
 هواداران سپاهان حاضر بودند بازی ۳ بر صفر به نفع پرسپولیس شود!

رضا فتاحی در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر, درباره عدم حضور تیم فوتبال سپاهان در زمان مقرر در ورزشگاه نقش جهان, اظهار داشت:  هوادار ما حق دارد که اعتراض کند ولی این درست نیست که اعلام شود به خاطر بیماری کرونا این بازی بدون تماشاگر برگزار شود. سلامت همه مردم برای ما و همه مسئولان مهم است ولی در جلسه هماهنگی دیشب اعلام کردیم که اگر قرار است بازی بدون تماشاگر باشد, باید برگزار نشود. امروز هم نامه زدیم و این موضوع را تکرار کردیم.

وی ادامه داد: بازی ما با استقلال در جام حذفی مقابل استقلال به دلیل آلوگی هوا لغو شد و اگر آن بازی به دلیل حفظ سلامت لغو شده, این بازی هم باید لغو شود اما گفتند چنین چیزی امکان ندارد و باید بازی کنید. در هتل حبس بودیم ولی هوادار ما هم حق دارد, چون با این تیم زندگی می‌کند.

فتاحی یادآور شد: برای هوادار ارزش قائل هستیم. اصفهان به این تیم زنده است و همه انتظار دارند که بازی با حضور هواداران برگزار شود. خواستیم به هواداران احترام گذاشته شود و همانطور که بازی استقلال و سپاهان را لغو کردند, این بازی را نیز لغو کنند. باید به نظر مردم احترام گذاشته و بازی به زمانی دیگر موکول می‌شد.

وی درباره اینکه چرا سپاهانی‌ها دیر به سمت ورزشگاه حرکت کردند, گفت: 2 ساعت در هتل حبس بودیم. از ساعت 2 بعدازظهر طبق برنامه‌ریزی در لابی بودیم و فیلم‌های آن موجود است ولی هوادار ما انتظار داشت که به ورزشگاه نرویم, حتی آنها حاضر بودند که بازی 3 بر صفر شود ولی ما به ورزشگاه نرویم. در حق هواداران سپاهان ظلم شده و هوادار ما باید این بازی را از نزیک می‌دید. از آنها عذرخواهی می‌کنم و دست آنها را می‌بوسم. ما مجبور شدیم بازی کنیم و امیدوارم دست پر خارج شویم از زمین خارج شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d6xzq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس تهدید کرد؛ دیرتر از وقت قانونی بازی نمی‌کنیم!