تاریخ انتشار: 1398/12/04 22:59
کد خبر: 69851

چشمی: سه امتیاز این بازی مهم بود زیرا تحت فشار زیادی بودیم / در نیم دوم امتیاز گرفتن سخت است

بازیکن استقلال گفت: انجام بازی بدون تماشاگر به ضرر تیم‌ها و هواداران است.
چشمی: سه امتیاز این بازی مهم بود زیرا تحت فشار زیادی بودیم / در نیم دوم امتیاز گرفتن سخت است

روزبه چشمی بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: اینکه به خاطر کنترل بیماری تماشاگران به ورزشگاه نمی‌آیند و می‌خواهند این بیماری کنترل شود خوب است اما این بیماری برای کادر فنی، رسانه‌ها و بازیکنان هم خطرناک است. امیدوارم بازی‌ها را لغو کنند چون بازی بی‌تماشاگر به ضرر تیم‌ها و هواداران است

وی افزود: سه امتیاز این بازی مهم بود زیرا تحت فشار زیادی بودیم و در یکی دو بازی نتیجه نگرفته بودیم با این برد برای هفته‌های بعد آماده می‌شویم.

چشمی در مورد اینکه می‌گویند استقلال در این بازی شناسی پیروز شد زیرا با گل آفساید به پیروزی رسید، گفت: اگر من در بازی قبل در مورد داوری حرف زدم صحنه‌های بازی را دیده بودم اما اکنون چون صحنه‌های بازی را ندیدم نمی‌دانم چه بگویم یعنی هم گل ما آفساید بود و هم گل ذوب‌آهن؟ اگر کارشناسان گفته‌اند که گل ما آفساید بوده باید بگویم 20 بازی شرایط جوری دیگری بود واین بازی شرایط اینگونه است. به هر حال آنها هم اگر به گل آفساید اعتراض کردند نظرشان محترم است.

بازیکن استقلال در مورد اینکه این تیم در زمان استراماچونی اقتدار داشت اما الان اقتدار ندارد، اظهار داشت: به هر حال در نیم‌فصل دوم تیم‌ها از یکدیگر شناخت پیدا می‌کنند و برخلاف نیم‌فصل اول است در نیم‌فصل دوم در همه لیگ‌ها و به خصوص لیگ‌ ایران شرایط سخت‌تر می‌شود و امتیاز گرفتن سخت است. ممکن است یک روز هم بازیکنان سرحال نباشند یا به خاطر سفر خسته باشند. ضمن اینکه در تیم ما بازیکن سرما خورده زیاد داریم. بازیکنان مصدوم‌مان هم تازه رسیدند و هنوز به شرایط صددرصد آمادگی نرسیده‌اند مهم سه امتیاز بازی بود که گرفتیم.

وی در مورد اینکه مشکل مدیریتی باشگاه حل شده یا نه، گفت: مشکلات هنوز به طور کامل مرتفع نشده است. من دفعه قبل هم گفتم تا وقتی مدیرعامل مشخص نشود مشکلات ادامه پیدا می‌کند. هر کسی به اندازه مسئولیتی که دارد زحمت می‌کشد اما با انتخاب مدیرعامل انتظارات از او بالا می‌رود و همه می‌خواهند ببینند او چه می‌کند و شرایط بهتر خواهد شد. اما هنوز یکسری از مشکلات وجود دارد که با انتخاب مدیرعامل برطرف می‌شود.

چشمی در مورد اینکه ممکن است بازی‌ها تا پایان فصل بدون تماشاگر برگزار شود، افزود: این هم به ضرر هواداران و هم به ضرر تیم‌ها است و حق هواداران و میزبان‌‌ها ضایع می‌شود. هواداران تعیین‌کننده هستند. اینکه می‌خواهیم بیماری را کنترل کنیم خیلی خوب است اما بهتر است بازی‌ها هم لغو شود زیرا در این شرایط برگزاری بازی استقلال و ذوب‌آهن، پرسپولیس و سپاهان یا حتی دربی بدون تماشاگر روح ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48j85m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آماری عجیب از روزبه چشمی در استقلال