تاریخ انتشار: 1398/12/05 19:55
کد خبر: 69750

ناظر داوری دیدار جنجالی سپاهان و پرسپولیس سکوتش را شکست!

ناظر داوری دیدار جنجالی سپاهان و پرسپولیس درباره اتفاقات رخ داده که منجر به لغو این بازی شد، صحبت کرد.
ناظر داوری دیدار جنجالی سپاهان و پرسپولیس سکوتش را شکست!

مسعود مرادی ناظر داوری بازی لغو شده سپاهان و پرسپولیس درباره اتفاقات این بعد از ظهر عجیب اصفهان گفت: آقای جلال مرادی لحظه به لحظه اتفاقات را رصد می کرد. گفتند مشکلی برای باشگاه سپاهان به وجود آمده که نمی توانند از هتل خارج شوند و می رسند. اگر اشتباه نکنم همان حوالی ساعت 16:15 بود که تیم سپاهان رسید. بالطبع آقای جلال مرادی به عنوان برگزار کننده مسابقه و نماینده سازمان لیگ تصمیم می گرفت که بازی چه ساعتی انجام شود و داوران هم زیر نظر ایشان بودند. ایشان گفتند با توجه به تاخیر باشگاه سپاهان اجازه بدهید بازی نیم ساعت به تعویق بیفتد یعنی 16:45 آغاز شود.

او افزود: من با وجود اینکه ناظر داوری بودم، به شرح وظایف ناظر بازی واقف بودم و می دانستم که داوران باید شروع بازی را با نماینده یا ناظر بازی هماهنگ کنند. ما نمی توانستیم داوران را سر خود به زمین بفرستیم و باید نظر آقای مرادی را می پذیرفتیم. نیم ساعت صبر کردیم، آقای مرادی که مسئول برگزاری مسابقه بود، گفت که بروید برای انجام مسابقه. تیم داوری و پرسپولیس وارد تونل شدند اما باز تیم سپاهان به زمین نیامد. یعنی حتی اگر یکی دو بازیکن هم بود، قابل قبول بود ولی ما اثری از بازیکنان سپاهان در زمین ندیدیم. طبق قانون، درست ساعت 16:45 تیم داوری به همراه تیم پرسپولیس وارد زمین شد.

مرادی ادامه داد: من بحث نیم ساعت دوم را که الان درباره اش صحبت می شود، برای شما باز کنم. بله، این نیم ساعت دوم در اختیار داور هست ولی در صورتی که برای او محرز شود که 2 تیم آماده مسابقه هستند و بنا به دلایلی مثل شرایط جوی یا هر چیزی داور تشخیص دهد، می تواند نیم ساعت دیگر هم به تعویق بیندازد ولی اینجا ما فقط با یک تیم سروکار داشتیم. یعنی تیم دومی وجود نداشت. وقتی آقای جلال مرادی وارد زمین شد و دید فقط یک تیم هست، طبیعتا به داخل رختکن برگشتند. باشگاه پرسپولیس گفت بازی پایان یافته است. حتی وقتی آقای جلال مرادی به رختکن رفت، من احساس کردم که ممکن است این بازی انجام شود. به داوران گفتم با لباس داوری آماده باشید که این در گزارش من و کمیته داوران هم موجود است. من داوران را تا ساعت 17:20 در رختکن آماده نگه داشتم. این عین واقعیت است و هم نماینده بازی می داند، هم داوران و هم در گزارش ما هست. به آقای جلال مرادی گفتم اگر تصمیماتی گرفته شد و از هر جایی به ما اطلاع دادند که بازی باید برگزار شود، ما داوران را نگه می داریم. این بحثی که می گویند ساعت 17 داوران رفته بودند، اصلا صحت ندارد. من داوران را نگه داشتم چون باید از طرف نماینده بازی به من اطلاع داده می شد که بازی انجام می شود یا نه. حدود ساعت 17:05 بود که آقای مرادی به من گفتند بازی انجام نمی شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27zqdg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش سعید آذری به پست اینستاگرامی چهره پرسپولیسی!