تاریخ انتشار: 1398/12/05 20:09
کد خبر: 69748

3 ستاره اصلی استقلال در صدر لیست فروش آبی پوشان!

مدیران باشگاه استقلال از حالا برای فروش چند بازیکن دیگر در پایان فصل برنامه دارند که 3 بازیکن گل زن این تیم در صدر این فهرست قرار دارند.
3 ستاره اصلی استقلال در صدر لیست فروش آبی پوشان!

باشگاه استقلال دریکی دو فصل اخیر برای درآمدزایی تعدادی از ستاره‌ها و پدیده‌های خودش را ترانسفر کرده و آن‌ها را باشگاه‌های دیگر‌ فروخته است.مامه بابا تیام به الشارجه امارات درآمدزایی 400هزار دلاری، فروش مجید حسینی به ترابوزان اسپور ترکیه  و الهیار صیادمنش به فنرباغچه ازجمله این موارد است. مدیران باشگاه استقلال از حالا برای فروش چند بازیکن دیگر در پایان فصل برنامه دارند که 3 بازیکن گل زن این تیم در صدر این فهرست قرار دارند.

مهدی قائدی

ستاره 21 ساله استقلال در لیگ نوزدهم درخشش خوبی دارد و علاوه بر اینکه در کورس آقای گلی است، در صدر جدول پاسورها و گل سازها هم قرار دارد.مهاجم تیم ملی امید با توجه به عملکردش و همچنین سن و سال مناسبی که دارد از نقل و انتقالات زمستانی موردتوجه چند تیم از‌جمله یک باشگاه انگلیسی قرار گرفت. شماره 10 استقلال که در لیگ قهرمانان آسیا هم‌ بازی‌های خوبی انجام داده است تا توجه باشگاه‌های عربی هم به این بازیکن جوان جلب شود. باشگاه استقلال هم در واکنش به این پیشنهاد‌ها خطاب به مهدی قائدی اعلام کرد جدایی او فقط پایان فصل امکان‌پذیر است آن‌هم به شرطی که در این جدایی خواسته‌های مالی استقلال برآورده شود.به‌این‌ترتیب احتمال فروش و کسب درآمد باشگاه استقلال از فروش قائدی بسیار زیاد است و او ازجمله گزینه‌هایی است که از شانس بالایی برای ترانسفر شدن برخوردار است.

شیخ دیاباته

مهاجم 31 ساله و 192 سانتی‌متری استقلال درخشش فوق‌العاده‌ای در این تیم داشت. او در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آن‌قدر خوب گل زده است که از همین حالا توجه چند باشگاه آسیایی را به خود جلب کرده تا مشتری این مهاجم اهل مالی شوند.همان‌طور که امیرحسین فتحی گفته بود باشگاه برای درآمدزایی نیاز دارد تا بازیکنانش را بفروشد و برای این منظور حتی شیخ دیاباته را هم ممکن است آخر فصل به تیم دیگری واگذار کنند. هرچند مدیرعامل سابق آبی‌ها بعداً تلاش کرد تا این جمله را به‌نوعی اصلاح کند، اما منظور و موضع او کاملاً مشخص و آشکار است. در جمع بازیکنان استقلال شیخ یک گزینه احتمالی برای فروش و درآمدزایی است. به‌خصوص که از همین حالا هم گفته می‌شود او مشتری‌هایی از باشگاه‌های عربی و حتی اروپای شرقی دارد.

ارسلان مطهری

خرید نیم‌فصل استقلال که بسیار آسان و ارزان انجام شد برخلاف انتظار عملکرد فوق‌العاده‌ای در این تیم دارد و تا اینجا میانگین گلزنی‌های این مهاجم 26 ساله از تمام ستاره‌های استقلال حتی مامه باباتیام هم بهار است. طبیعی است که چنین ستاره‌ای از حالا یکی از گزینه‌های ترانسفر شدن و فروش برای درآمدزایی در پایان فصل باشد. آنچه مسلم است باشگاه استقلال در ماه‌های آینده برای پرداخت بدهی‌هایش نیاز مبرمی به دلار دارد و از بین 3 مهاجم گلزنی که از حالا مشتری‌های خوبی برای آن‌ها پیداشده یکی دو نفر را می‌فروشد. موضع باشگاه هم مشخص است و بازیکنانی را انتخاب می‌کند که از فروش او درآمد بیشتری به باشگاه برسد. ارسلان مطهری با توجه به سن و سال و عملکردش می‌تواند درآمد خوبی برای استقلالی‌ها داشته به دنبال بیاورد.دست‌کم باشگاه‌های عربی برای مهاجمی مثل ارسلان خوب دست‌به‌جیب می‌شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zard

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وکیل اروپایی برای استقلال دردسرساز شد