تاریخ انتشار: 1398/12/06 14:42
کد خبر: 69667

مجیدی: همه تیم ها از بازی پرسپولیس- سپاهان متضرر شدند

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از برگزاری بازی‌های لیگ برتر پس از شیوع ویروس کرونا گفت: حتما باید یک نفر بمیرد تا لیگ تعطیل شود؟
مجیدی: همه تیم ها از بازی پرسپولیس- سپاهان متضرر شدند

فرهاد مجیدی در گفت‌وگو با رسانه باشگاه استقلال با اعتراض به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر درباره موضوع ویروس کرونا اظهار داشت: باید از تصمیم‌گیرنده‌ها پرسید که آیا حتما باید یکی از ما، جان خودمان را از دست بدهیم تا مسئولان به فکر سلامتی بازیکنان و مربیان باشند؟ جان‌مان را از سر راه آوردیم؟ ما ضد ویروس هستیم؟! مگر بازی‌های لیگ ایتالیا لغو نشده است؟ آنها کمتر از ما به فکر بهداشت و سلامتی‌شان هستند؟

وی افزود: فرودگاه‌ها، اتوبوس‌ها، هتل‌ها همگی پاک و ضد ویروس هستند که ما باید به خاطر چند بازی سفر کنیم و جانمان را به خطر بیندازیم؟ چرا موضوع به این سادگی را درک نمی‌کنند؟ ارزش جان انسان‌ها از فوتبال و لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خیلی خیلی بیشتر است. به عنوان یک عضو از جامعه فوتبال می‌خواهم که به سلامتی بازیکنان و مربیان و داوران و سایر مسئولان اهمیت بدهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: با این حجم از نگرانی خانواده‌های بازیکنان، نمی‌توان سفر کرد. با اضطراب، استرس و ترس به خاطر این ویروس حتی خطر مصدومیت بازیکنان بیشتر می‌شود. اینها بدیهیات پیش پا افتاده‌ای است که واقعا مشخص نیست چطور درنظر گرفته نمی‌شود!

مجیدی عنوان کرد: تیم‌های استقلال، تراکتور و شهرخودرو و سایر مدعیان از ماجراهای بازی سپاهان با پرسپولیس متضرر شدند. تمام مدعیان قهرمانی منتظر نتیجه این بازی بودند. باید با طراحان این اتفاق‌ها شدیدترین برخورد را کرد. اگر بازی تکرار شد که هیچ، اما اگر رأی دیگری صادر شد، جریمه‌ها باید خیلی بیشتر از نتیجه یک بازی باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdxap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرهاد مجیدی: دوپینگ؟ وقت ندارم جواب این اراجیف را بدهم