تاریخ انتشار: 1398/12/06 19:47
کد خبر: 69635

پرواز کاروان پرسپولیس به امارات کنسل شد

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: بلیط پرواز کاروان پرسپولیس به امارات کنسل شد، موضوعات را به کنفدراسیون گزارش می‌کنیم.
پرواز کاروان پرسپولیس به امارات کنسل شد

حسین قدوسی  مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره دیدار مقابل التعاون عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی لغو نشده اما مساله فعلا مشکل پرواز به امارات است. روز گذشته تاییدیه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری این بازی در ورزشگاه الوصل دبی دریافت شد. تاکنون هم ایمیلی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو یا تعویق بازی به باشگاه اعلام نشده است.

قدوسی درباره اینکه گفته می‌شود کشور امارات پروازهای خود به ایران و بالعکس را لغو کرده و با این شرایط تکلیف بازی این هفته پرسپولیس و التعاون چه خواهد شد تصریح کرد: ما در چند روز گذشته توسط بخش اقتصادی باشگاه پرسپولیس بلیت‌های سفر به دبی را تهیه کردیم و امروز امیدوار بودیم‌ بلیط‌ها کنسل نشوند و مشکلی ایجاد نشود ولی آقای یلوه معاون اقتصادی باشگاه دقایقی قبل اعلام داشتند؛ پرواز از سوی ماهان لغو و بلیط های صادره کنسل شده است. پروازها رفت و برگشت از ایران به امارات و بالعکس یکی یکی در حال لغو هستند و یا همگی لغو شده‌اند و برخی آژانس‌های هواپیمایی هم به ما می گویند هیچ پروازی انجام نمی‌شود. آقای انصاری فرد هم از جلسه مجمع به باشگاه آمده‌اند و بعد از بررسی مسائل احتمالا امشب مراتب لغو بلیط صادره و وضعیت پروازها به کنفدراسیون اعلام می‌شود تا در جریان وضعیت کنونی باشند و ببینیم وضعیت پروازی در روزهای آتی چگونه خواهد بود. فعلا که گفته می‌شود تا اوایل هفته آتی پروازها لغو هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3km6r8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


AFC دیدار نمایندگان ایران را در آسیا به تاخیر می اندازد؟