تاریخ انتشار: 1398/12/07 16:33
کد خبر: 69545

باغ‌آبادی: در نیم فصل دوم با 5 تیمی که بازی کردیم 3 تیم‌شان مربی عوض کرده‌اند

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت که از سوی مسئولان باشگاه اولتیماتومی به آنها داده نشده است.
باغ‌آبادی:  در نیم فصل دوم با 5 تیمی که بازی کردیم 3 تیم‌شان مربی عوض کرده‌اند

غلامرضا باغ‌آبادی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز مقابل نساجی مازندران گفت: نساجی تیم قابل احترام و ریشه‌داری است و هواداران زیادی دارد و با احترام به این تیم نگاه می‌کنیم. نساجی دچار تغییر شده است. ما در نیم فصل دوم با 5 تیمی که بازی کردیم 3 تیم‌شان مربی عوض کرده‌اند. تمرینات منظمی را انجام دادیم و آماده بازی هستیم.

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: عزیز معبودی را به دلیل 4 کارته بودن در اختیار نداریم. بابک مرادی و شاهین توکلی هم مصدوم هستند که کادرپزشکی تلاش می‌کند این دو بازیکن را به بازی فردا برساند.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در پاسخ به این سوال که با وجود غیبت چند بازیکن در بازی فردا ماشین‌سازی مشکلی برای بازی مقابل نساجی ندارد؟ خاطرنشان کرد: کادرفنی در تلاش هست بازیکنان را به شرایط بازی برسانند ولی اگر این اتفاق هم نیفتد، بازیکنان جوان تلاش می‌کنند که بتوانند رضایت کادرفنی را جلب کنند و جواب اعتماد آنها را بدهند.

باغ‌آبادی در پاسخ به این سوال که اولتیماتومی از سوی باشگاه به کادرفنی ماشین‌سازی داده شده است؟ تصریح کرد:  به ما اولتیماتومی داده نشده و هیچ نامه‌ای مبنی بر تایید این موضوع دریافت نکردیم. مدیرعامل باشگاه در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اولتیماتومی نداده است.

وی در خصوص  شیوع ویروس کرونا و برگزاری مسابقات فوتبال عنوان کرد: سلامتی بزرگترین نعمتی است که خداوند به ما عطا کرده و امیدوارم تصمیماتی گرفته شود که بعدا پشیمانی به وجود نیاورد، چون مربیان، بازیکنان و ... هم در این جامعه زندگی می‌کنند و در معرض این ویروس قرار دارند.  امیدوارم کمیت را فدای کیفیت نکنیم و هرگز فقط از لحاظ آماری کارمان را جلو ببریم. از مسئولان می‌خواهیم که دقت لازم را در این باره داشته باشند چون سلامتی مردم خیلی مهم است.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی در پایان گفت: در این بازی میزبان هستیم اما هوادارن‌مان در این بازی نیستند و به نوعی اجحاف در حق تیم‌های میزبان صورت می‌گیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xl7ww

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجری: در یکسری پست‌ها کمبود بازیکن داریم/ مردم قائمشهر نشان دادند خوش استقبال و بد بدرقه‌ نیستند