تاریخ انتشار: 1398/12/04 16:51
یادداشت سردبیر؛
کد خبر: 69542

نساجی از فکری غیر حرفه ای تر، فکری از نساجی/ احساسات هواداران ساوه ای کجای این معادلات است؟!

جدایی محمودفکری از خوشه طلایی و پیوستنش به نساجی یک کار غیر حرفه ای بود.
نساجی از فکری غیر حرفه ای تر، فکری از نساجی/ احساسات هواداران ساوه ای کجای این معادلات است؟!

نادر دارستانی؛ محمود فکری و نساجی مازندران به توافق رسیدند تا در بازی های باقی مانده لیگ برتر این مربی بر روی نیمکت این تیم بنشیند، تیمی که تا قبل از این محمدرضا مهاجری بر روی او نشسته بود و به دلیل بیماری استعفا داد.

صرف نظر از این که نساجی در انتخاب خود درست عمل کرده یا نه، آن موضوعی که در این نوشتار به آن خواهیم پرداخت در خصوص جدایی فکری از خوشه طلایی می باشد، تیمی که یکی از مدعیان لیگ یک برای صعود می باشد و با رفتن محمودفکری، با چالش جدی برای ادامه رقابت ها و مربی جایگزین روبرو شده است و شاید همین اتفاق آنها را از کورس مدعیان جا بگذارد.
 اما نکته اینجاست در کدام بخش از فوتبال حرفه ای به این موضع اشاره شده است که یک مربی در کوران مسابقات وقتی تعهدی به یک تیم دارد و قرارداد او هنوز باقی مانده است، پای میز مذاکره بنشیند و تیم خود را در اوج مسابقات رها نماید؟ اصول حرفه ای و بالاتر از آن، اخلاق در کجای این معادلات وجود دارد؟
محمود فکری در نیم فصل از آلومینیوم اراک جدا شد، تیمی که در پایان نیم فصل اول از 17 بازی خود دارای6 پیروزی، 8 تساوی و 3 شکست و 26 امتیاز بود. او بعد از جدایی، خیلی زود با خوشه طلایی به توافق رسید و 8 بازی بر روی نیمکت این تیم نشست که حاصل آن 5 پیروزی، 2 شکست و یک تساوی بود تا 16 امتیاز بر اندوخته های این تیم بیافزاید و خود را به جمع تیم های مدعی برساند، تا اینجای کار یعنی انتخاب حسین پرویزی مالک و مدیرعامل خوشه طلایی درست بوده است و آنها در پایان هفته 25 در جایگاه پنجم جدول قرار گرفته و با تیم دوم یعنی مس کرمان تنها 3 امتیاز فاصله دارند که بسیار امیدوار کننده است.
 اما یک پیشنهاد و یک توافق، تمام آرزوهای یک تیم دوست داشتنی را بر باد داده است و معلوم نیست که چه کسی میخواهد به احساسات هواداران ساوه ای پاسخ گو باشد!
از آن گذشته، در تعجب هستم که مدیران کاربلد نساجی که سابقه خوبی در فوتبال دارند و به شخصه برای آنها احترام زیادی قائل هستم، بر اساس کدام معیار قانونی و اخلاقی پای میز مذاکره با مربی می نشینند که دارای تیم و قرارداد است؟!
جان کلام این که این گونه رفتارها نشانگر این موضوع است که فوتبال ایران هنوز تا حرفه ای بودن فاصله های بسیاری دارد و شاید توقع زیادی هم باشد که بخواهیم نساجی و فکری تنها رعایت کننده آن باشند، چرا که خوشه طلایی هم در نیم فصل و قبل از توافق با محمود فکری، با وحیدبیاتلو که سرمربی نود ارومیه بود توافق کرد و چند روزی او را به خدمت گرفت تا در نهایت آن قرارداد نیز منتفی شود؛ پس باید قبول کرد که متاسفانه خانه از پای بست ویران است!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ro7km

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روزنه های امید خوشه طلایی ساوه با حضور محمود فکری
4باری و کسب 9 امتیاز؛

تیم منتخب فصل 97-96 لیگ یک اعلام شد
از نگاه کارشناسان لیگ یک فرتاک ورزشی؛