تاریخ انتشار: 1398/12/07 18:06
کد خبر: 69530

مصدومیت دو ستاره یوونتوسی الدحیل / کار پرسپولیس راحت شد!

تیم الدحیل قطر باید روز آینده از بازی های هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر به میدان برود. دیداری این تیم نمی تواند در آن از دو ستاره خود استفاده کند.

تیم الدحیل قطر که در بازی های لیگ قهرمانان آسیا به همراه تیم پرسپولیس در  گروه سوم قرار دارد عصر روز آینده باید در دیدار هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر به میدان برود. دیداری که سه امتیاز آن برای این برای این تیم بسیار اهمیت دارد چرا که می تواند در صورت از دست دادن احتمالی امتیاز توسط دو تیم الریان و السد، فاصله را برای رسیدن به قهرمانی با این دو تیم بیشتر کند. 

اما مهم ترین اتفاقی که یقه الدحیلی ها را برای دیدار برابر الشحانیه گرفته است به مصدومیت دو ستاره سابقا یوونتوسی این تیم بر می گردد. مهدی بن عطیه، مدافع مراکشی این تیم و ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات این تیم به دلیل مصدومیت و به دستور پزشکان نمی توانند در این بازی به میددان بروند و برتری احتمالی خود را پرگل تر از قبل کنند. 

الدحیلی ها که عصر امروز آخرین تمرین خود را برای رویارویی با حریف شانزدهم برگزار می کنند با کسب امتیاز 36 امتیاز این روزها در صدر جدول لیگ ستارگان قطر قرار دارند. الریان با 32 امتیاز و السد هم با 31 امتیاز با حضور در رده های دوم و سوم به دنبال این تیم هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bm7ze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمانی که برانکو یک نفس راحت کشید!