تاریخ انتشار: 1398/12/07 20:15
کد خبر: 69511

اقدام عجیب پزشک استقلال برای مقابله با ویروس کرونا

پزشک باشگاه استقلال بدون ماسک درتصاویر تلویزیونی در محوطه فرودگاه مهرآباد در حال قدم زدن دیده می شود.
اقدام عجیب پزشک استقلال برای مقابله با ویروس کرونا

تصاویر دریافتی از بازیکنان استقلال در فرودگاه مهرآباد قبل از پرواز به سیرجان بازیکنان استقلال را با  دستکش و ماسک نشان می دهد تا نشان دهد ورزشکاران نیز با آحاد جامعه برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا همراه هستند.

در این بین مصاحبه ای از نوری فر مسئول رسانه ای باشگاه استقلال در فرودگاه مهرآباد در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در آن به برگزاری بازی و کنفرانس خبری در این روزها اعتراض دارد،در تصاویردریافتی از مصاحبه، دکتر ستوده پزشک استقلال بدون استفاده از ماسک در حال قدم زدن در محوطه سالن انتظار فرودگاه مشاهده می شود.
با توجه به فراگیر بودن ویروس و اعتراض روز گذشته دکتر ستوده به برگزاری مسابقات در این روزها و وظیفه ایشان دررسیدگی به تک تک بازیکنان و حتی کادر فنی دلایل عدم استفاده از ماسک توسط ایشان در محیط پر تردد فرودگاه شنیدنی خواهد بود.

با این حال طبق اعلام سازمان بهداشت استفاده افراد سالم از ماسک الزامی نیست و در صورت مشاهده خطرات برخورد با افراد پرخطر باید مراقبت لازم صورت گیرد و به نظر می‌رسد اکنون با توجه به محیط فرودگاه و نگرانی‌های شکل گرفته در این زمینه انتظار می‌رفت پزشک تیم نیز از این موضوع تبعیت می‌کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3km6jx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مخالف جدی حضور مظلومی روی نیمکت استقلال