تاریخ انتشار: 1398/12/08 11:37
کد خبر: 69436

سیرجانی‌ها نمی‌خواهند مقابل استقلال بازنده باشند!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: گل گهر سیرجان نمی‌خواهد برابر استقلال در شهر خودش بازنده باشد.
سیرجانی‌ها نمی‌خواهند مقابل استقلال بازنده باشند!

مهدی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار و در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان در مقابل ذوب آهن یک بازی سخت را برگزار کردند. اگر چه توانستند به ۳ امتیاز این بازی دست پیدا کنند اما ذوب آهن هم می‌توانست در این بازی به تساوی دست پیدا کند.

وی ادامه داد: متأسفانه مصدومیت‌های پی در پی بازیکنان استقلال شرایط را برای کادر فنی سخت کرد. نبود ۷ بازیکن کلیدی همیشه تأثیرگذار است و استقلال هم بدون این نفرات هماهنگی لازم را ندارد. التبه خوشحالم که مهدی قائدی و فرشید اسماعیلی دوران مصدومیتشان به پایان رسیده و مقابل ذوب آهن بازی کردند هر چند که آمادگی کامل را نداشتند اما به طور حتم ظرف چند روز آینده به شرایط آرمانی بازخواهند گشت.

فنونی زاده در خصوص دیدار روز پنجشنبه آبی پوشان برابر گل گهر سیرجان گفت: سیرجانی‌ها نمی‌خواهند مقابل استقلال بازنده باشند. آنها با توجه به اینکه در شهر خودشان بازی می‌کنند اگر چه بدون تماشاگر این دیدار برگزار می‌شود ولی دوست ندارند بازنده باشند. استقلال هم می‌داند اگر می‌خواهد به صدرجدول نزدیک تر شود باید این دیدار را با موفقیت به پایان برساند و اولین سرمربی جوان استقلال باید از بازیکنانش بخواهد با ارائه یک بازی منطقی ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.

وی در پایان و در خصوص شروع بیماری کرونا و برگزاری بازی‌های بدون تماشاگر هم گفت: فوتبال بدون تماشاگر کنسل کننده است و هیچ جذابیتی ندارد. با توجه به شرایطی که کشور ما در این روزها دارد بهتر است لیگ را تعطیل کنیم تا خدایی ناکرده این بیماری خطرناک به بازیکنان و کسانی که در ورزشگاه زحمت می کشند سرایت نکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lo7nr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال با چند تغییر در ترکیب اصلی مقابل گل گهر