تاریخ انتشار: 1398/12/08 21:59
کد خبر: 69337

دین محمدی:به خاطر سلامتی بازیکنان هم که شده بازی ها را لغو کنند

مربی جدید تیم نساجی مازندران پس از پیروزی این تیم در دیدار برابر ماشین سازی، روبروی خبرنگاران ایستاد و با آنها به صحبت پرداخت.
دین محمدی:به خاطر سلامتی بازیکنان هم که شده بازی ها را لغو کنند

سیروس دین محمدی پس از برد در اولین دیدار نساج ها که با حضور کادر فنی جدید به دست آمد گفت: این برد را به مردم خوب مازندران تبریک می گویم. من 10 روز است که به این تیم پیوستم و امیدوارم بتوانم مثمرثمر باشم.

 خداراشکر که توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم و شرایط بهتری در جدول پیدا کردیم. البته تیم ماشین سازی را هم تیم خوبی دیدم و امیدوارم بتوانند در ادامه لیگ موفق باشند.

او درباره ترکیب مربیان اسقلالی نساجی در دور برگشت رقابت های لیگ گفت: انشالله که در کنار هم بتوانیم موفق باشیم. نساجی پتانسیل بالایی دارد و می تواند به رتبه خوبی در جدول رده بندی دست پیدا کند.

مربی نساجی درباره ویروس کرونا و تعطیلی بازی های لیگ گفت: ببینید باید این را بگویم که فوتبال بدون هواداران معنایی ندارد و وقتی تماشاگر نیست هیچ لذتی ندارد. به نظر من به خاطر سلامتی بازیکنان هم که شده بازی ها را لغو کنند. با این شرایط استرس را می توان در چهره بسیاری از بازیکنان دید.

بازیکن سابق استقلالی ها درباره علت باخت این تیم در دیدار امروز گفت: به نظر من استقلال مصدوم های زیادی دارد و نه با یک بازی که در آینده نزدیک این تیم می تواند به شرایط عادی خود برگردد. به هرحال عدم حضور این تعداد بازیکن مصدوم شده در ترکیب استقلال باعث شد تا آنها نتوانند امروز به پیروزی برسند.

او درباره دیدار بعدی با تراکتور و بازگشت به تبریز گفت: خود من سه سال در تراکتور بازی کردم. درست است که در ماشین سازی بازی نکردم اما هشت سال در تبریز بازی کنم. اصلا من از شهرداری تبریز به تیم ملی و جام جهانی 98 برسم.

دین محمدی در پایان گفت: می خواهم از آقای زنوزی تشکر کنم. امروز دیدم بسیاری از فوتبالیست های قدیمی در جمع ماشین سازان حضور دارند و این حرکت ایشان کاملا قابل تقدیر است که فوتبالیست ها را فراموش نکرده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m56j8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی نساجی-استقلال بازی نچسبی بود/هوادارانی که به استادیوم نیامدند چیزی از دست ندادند!