تاریخ انتشار: 1398/12/08 22:03
کد خبر: 69336

سروش رفیعی:مگر ما بچه این مملکت نیستیم؟ مگر ما آدم نیستیم؟

هافبک سپاهان می گوید لیگ برتر باید تعطیل شود.
سروش رفیعی:مگر ما بچه این مملکت نیستیم؟ مگر ما آدم نیستیم؟

سروش رفیعی بعد از تساوی برابر ذوب آهن گفت: بازی یک بر یک شد و این یک امتیاز به درد ما نمی خورد اما من یک سوال دارم، دلیل اینکه بازی امروز بدون تماشاگر برگزار شد چه بود؟  آقایان مسوول برگزار کننده لیگ، آقای رییس فدراسیون، آقای وزیر بهداشت و .... مگر ما از این مردم نیستیم؟ مگر ما بچه این مملکت نیستیم؟ مگر ما آدم نیستیم؟

او ادامه داد: این هوادارانی که اجازه نمی دهید به ورزشگاه بیایند می توانند با دستکس و ماسک روی سکوها بنشینند ولی ما یک هفته باید تمرین کنیم، هر روز سی چهل نفر را ببینیم، در چمن تمرین کنیم، به اردو برویم و در این تجمع ها شرکت کنیم. مگر می شود فوتبال بازی کنی با کسی برخورد نشه؟ بازیکنان آب دهانشان را روی زمین می ریزند، پایشان زخمی شود، مگر ما آدم نیستیم؟ برگزاری مسابقات و تمام شدن لیگ چه ارزشی دارد؟ اگر یک نفر از تمام لیگ به خاطر این ویروس از بین برود این فوتبال ارزشش را دارد؟

هافبک سپاهان در مورد اینکه گفته می شود الکسیس سانچز بیماری کرونا گرفته است هم گفت: هرچی در اخبار می بینم می گویند جای عمومی نروید و دست تان را به کسی ندهید. خب در فوتبال که بیشترین برخورد وجود دارد و بازیکنان با بدن عرق کرده به هم برخورد می کنند. جالب این است که ما نیاز به تمرکز داریم، یک هفته باید با استرس تمرین کنیم. در هتل نمی دانیم به چه چیزی دست می زنیم و واقعا یک بازی خیلی پراسترس برای ما بود. هرروز می گویند این بیماری بیشتر شده است، برگزاری لیگ به چه قیمتی واقعا؟ فوتبال مگر چقدر ارزش دارد؟ کلا لیگ را تعطیل کنید تا یک نفر از بین نرود.

سروش رفیعی در پایان گفت: من نباید خواهش کنم، مسوولان باید به فکر ما باشند. نمی شود یک هفته با استرس تمرین کنیم، دو ماه، سه ماه لیگ را تعطیل کنید، چه اتفاقی می افتد؟ همین پنالتی ما می تواند دلیلش به خاطر استرس باشد. لیگ قهرمانان آسیا تعطیل شد، یعمی لیگ ما از لیگ قهرمانان آسیا مهمتر است؟ یعنی مدیران afc نمی فهمند ما می فهمیم؟ در همه جای دنیا برای جان آدم ها ارزش قائل هستند به جز ایران.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lo7j7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه سایپا و تمهیداتی برای جلوگیری از شیوع کرونا