تاریخ انتشار: 1398/12/08 22:53
کد خبر: 69329

کامیابی نیا: امیدوارم این روند را ادامه بدهیم

هافیک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر مهندسی کردن نتایج برای پرسپولیس گفت: این حرف‌ها برای بیرون زمین است و ما به عنوان بازیکن کار خودمان را انجام می‌دهیم.
کامیابی نیا: امیدوارم این روند را ادامه بدهیم

کمال کامیابی‌نیا پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهرخودرو که با نتیجه ۳ بر یک به سود سرخ‌پوشان پایتخت پایان یافت، اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی خانگی را بدست آوریم و خودمان را در صدر جدول حفظ کنیم و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.

وی درباره اظهارات انصاری‌فرد مبنی بر پرداخت ۵۰ درصد قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت: ۴۵ درصد دریافت کردیم و پنج درصد فدراسیون را باید آخر حساب کنند، اما الان حساب می‌کنند. در هر حال مشکلات مالی برای همه تیم‌ها وجود دارد و امیدواریم باشگاه بتواند مشکلات مالی را حل کند.

کامیابی‌نیا همچنین در پاسخ به سوالی درباره اظهارات مالک شهرخودرو مبنی بر اینکه فدراسیون و مسوولان نتایج را برای قهرمانی یک تیم خاص مهندسی می‌کنند؛ افزود: این حرف‌ برای بیرون زمین است و ما به عنوان بازیکن کار خود را انجام می‌دهیم و تلاش می‌کنیم ۳ امتیاز مسابقه را کسب کنیم. این قانونی است که برای همه تیم‌ها وجود دارد؛ به عنوان مثال استقلال هفته گذشته بدون تماشاگر بازی کرد و ما نیز این هفته بدون تماشاگر بازی کردیم و اگر وزارت بهداشت اعلام کند باید لغو شود قطعا بازی نمی‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2av6pk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره پرسپولیس در تیم منتخب لیگ قهرمانان آسیا