تاریخ انتشار: 1398/12/09 17:35
کد خبر: 69260

ماجرای مخالفت یحیی با درخواست علیپور

علی علیپور به عنوان یکی از گلزنان موفق پرسپولیس در این فصل، برابر شهرخودرو درخواستش برای زدن پنالتی رد شد.
ماجرای مخالفت یحیی با درخواست علیپور

مهاجم سرخپوشان که طی فصول اخیر به عنوان پنالتی زن اول این تیم معرفی شده، بعد از اینکه مقابل ماشین سازی پنالتی خود را به شکلی عجیب از دست داد تا این تیم در ثانیه‌های پایانی از دستیابی به پیروزی ناکام بماند، از زدن پنالتی محروم شد. کالدرون در آن مقطع اعلام کرد که علیپور با این حرکت خود در زدن ضربه به شکل چیپ و از دست دادن آن یک بی احترامی بزرگ به تیم داشته و به این واسطه دیگر ماموریت زدن پنالتی به او داده نخواهد شد.

اما در دیدار با شهرخودرو و در شرایطی که حریف به شدت برای جبران گلهای دریافتی تلاش می‌کرد، مهدی ترابی با حرکت انفرادی فوق العاده‌اش یک ضربه پنالتی نصیب پرسپولیس کرد. علیپور در این لحظه با حضور در منطقه فنی از یحیی گل محمدی درخواست کرد تا این ضربه را به او محول کند. سرمربی سرخپوشان اما این خواسته را رد کرد تا در آن لحظه علیپور به شکل گلایه از محل دور شود.

لحظاتی بعد اما ضربه ترابی برخلاف حرکت مهدی رحمتی وارد دروازه شهرخودرو شد تا پرسپولیس به گل سوم خود دست یابد. علیپور اما با حضور در حلقه شادی سرخپوشان نشان داد که گلایه‌اش مقطعی بوده و بابت موفقیت تیمش خوشحال است. باید دید علیپور که در جنگ مدعیان دستیابی به کفش طلای این فصل است، چه زمانی از تنبیه خود خارج خواهد شد و پوئن زدن ضربه پنالتی را نصیب خود خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lo7oe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطر بیخ گوش علیپور؛ خدا رحم کرد پای من نشکست!