تاریخ انتشار: 1398/12/09 20:46
کد خبر: 69229

تارتار: تیم‌مان شرایط خوبی ندارد/ باید برای نوع بازی بازیکنانمان فکری بکنیم

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: فوتبال بدون هوادار اصلاً معنی ندارد و نبود هوادار در یک دیدار مثل بازی تدارکاتی است.
تارتار: تیم‌مان شرایط خوبی ندارد/ باید برای نوع بازی بازیکنانمان فکری بکنیم

مهدی تارتار بعد از تساوی برابر پیکان اظهار داشت: بازی در شروع نیمه اول در اختیار ما بود و مالکیت توپ را داشتیم. تیم پیکان هدفش استفاده از اشتباهات تیم ما بود تا به گل برسد و دقیقاً این اتفاق رخ داد و با اشتباه خودمان گل تیم پیکان به ثمر رسید.

وی ادامه داد: بعد از گل پیکان، تغییر تاکتیک دادیم و خواستیم از توپ‌های بلند استفاده کنیم و توانستیم گل مساوی را به ثمر برسانیم. از نتیجه راضی نیستم و جای هوادارانمان در این دیدار خالی بود.

سرمربی نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: بازی بی‌روحی را شاهد بودیم. بازیکنان‌مان خیلی خونسرد بازی می‌کردند و بعد از دریافت گل به خودشان آمدند و بیشتر جنگیدند. ما شرمنده هوادارانمان شدیم که در خانه، این دیدار را می‌دیدند. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعد جبران کنیم. 

تارتار در خصوص حضور نداشتن هواداران در این دیدار گفت: فوتبال بدون هوادار اصلاً معنی ندارد و نبود هوادار در یک دیدار مثل بازی تدارکاتی است. بودن هوادار هیجان را زیاد می‌کند. امیدوارم یا بازی‌ها را تعطیل کنند یا اینکه هواداران را با رعایت مسائل بهداشتی به ورزشگاه راه دهند. بهترین راه این است که فوتبال همین جا تمام شود. 

وی در خصوص عملکرد تیمش در این دیدار عنوان کرد: باید برای نوع بازی بازیکنانمان فکری بکنیم چون خیلی بی‌تفاوت و بی‌انگیزه کار می‌کردند. از تیم پیکان چند نفر از هیأت مدیره‌شان در اینجا حضور داشتند اما از هیأتمدیره‌مان هیچ کس در ورزشگاه حضور نداشت. متأسفانه تیم‌مان شرایط خوبی ندارد و شرایط خیلی بدی را دنبال می‌کنیم. 

تارتار تأکید کرد: از نماینده سابق شهر انتظارات زیادی داریم. همچنین از نماینده جدید می‌خواهیم که این تیم راساپورت کنند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2av6mg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی مقتدرانه بادران مقابل تیم نفت مسجد سلیمان