تاریخ انتشار: 1398/12/09 22:28
کد خبر: 69223

افاضلی: تلاش می‌کنیم بازی به بازی نمایش بهتری ارائه کنیم

هومن افاضلی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعتقاد دارد اظهارنظر همتایش در تیم تراکتور تبریز، ناشی از فشارهای وارده بر او بوده است.
افاضلی: تلاش می‌کنیم بازی به بازی نمایش بهتری ارائه کنیم

 هومن افاضلی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: از مسئول چمن ورزشگاه تختی جم تشکر می‌کنم. در اینجا مراسمی برگزار شد که چمن ما را خیلی خراب کرد، اما مسئولان زحمت کشیدند و زمین را به مسابقه رساندند. در این مسابقه به هواداران امیدوار بودیم. فوتبال بدون آنها ارزشی ندارد، اما شرایط حضورشان در ورزشگاه برقرار نشد و متأسفیم نتوانستیم این پیروزی را با هواداران جشن بگیریم. امیدوارم مشکلات حل شود تا با هواداران بازی کنیم.

وی در واکنش به اظهارنظر ساکت الهامی که گفت تیمش این مسابقه را غیرفوتبالی باخت، بیان کرد: تراکتور یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر است و من با بسیاری از بازیکنان این تیم در تیم امید و تیم ملی کار کردم. آنها بازیکنان بسیار باکیفیتی هستند و مربی جوان و خوبی دارند. هر کسی که شکست می‌خورد، ناراحت می‌شود و کسی که می‌برد، خوشحال است. ما امروز پیروز شدیم و تراکتور موفق نشد امتیازی بگیرد.

«فشار روی الهامی زیاد است و من به او خُرده نمی‌گیرم، چون تحت فشار است.»، سرمربی پارس جنوبی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: شاید اگر من هم ببازم، از بسیاری از مسائل گلایه‌مند باشم. از تیم داوری تشکر می‌کنم که منصفانه قضاوت کرد. مانند هر تیم دیگری شاید من هم فکر کنم بهتر بود سوت‌های دیگری زده می‌شد. به خصوص در اواخر دو نیمه که موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما داور سوت پایان بازی را زد. ما به تصمیمات داوران احترام می‌گذاریم و برای تیم بزرگ تراکتور، آرزوی موفقیت می‌کنم.

افاضلی درباره حاشیه‌های نشست خبری خودش گفت: من حاشیه‌ای ندیدم. یعنی اصلاً کسی را ندیدم و نکته مهمی نبود.

وی با بیان اینکه تیمش هفته گذشته هم مشابه دیدار مقابل تراکتور بازی کرد، اما نتوانست از فرصت‌هایش استفاده کند، تصریح کرد: در این مسابقه چند موقعیت گلزنی داشتیم و تراکتور هم یک فرصت گلزنی داشت، اما امروز توپ ما گل شد که در دیدار قبلی، این اتفاق رخ نداد. تلاش می‌کنیم بازی به بازی نمایش بهتری ارائه کنیم. بازیکنانم با تمام وجود بازی می‌کنند و اگر کسی در این جمع نباشد، ضرر می‌کند. این سبک بازی ادامه پیدا می‌کند و بچه‌ها با تمام وجود تلاش می‌کنند.

سرمربیتیم فوتبال  پارس جنوبی با اشاره به عملکرد این تیم در نیم‌فصل اول مسابقات اظهار داشت: در نیم‌فصل اول تنها یک پیروزی و 11 امتیاز کسب کردیم. تلاش می‌کنیم فاصله بردهای خود را کمتر کنیم و در نیم‌فصل دوم، تعداد پیروزی‌های ما باید بیشتر باشد. امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxqoj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی تارتار سرمربی پارس جم: داور این بازی در حد این دیدار نبود