تاریخ انتشار: 1398/12/10 00:05
کد خبر: 69219

چند بازیکن سپاهان مشکوک به کرونا/ توضیحات پزشک تیم درمورد بازیکنان

پزشک سپاهان می گوید چند بازیکن این تیم در تمرین روز جمعه ( 9 اسفندماه) علائم نگران کننده ای داشته اند.
چند بازیکن سپاهان مشکوک به کرونا/ توضیحات پزشک تیم درمورد بازیکنان

این ها بخشی از حرف های مهدی کیانی کاپیتان سپاهان است که روز گذشته برخلاف چیزی که از نمایش های او در ذهن داریم، عملکرد خوبی نداشت و اینگونه دلیل عدم تمرکزش و پنالتی دادن در دقیقه 90 را  توضیح می دهد:« ما این 4،5 روزه خیلی اذیت شدیم. من در مورد خودم حرف می زنم و روی پنالتی ای که دادم مقصر بودم؛ ولی واقعا چند روز است که یک فکرمان اینجاست و یک فکرمان پیش خانواده هایمان. مسئولان چرا این بازی ها را برگزار می کنند؟ چه دلیلی دارند؟ خودشان جای خوبی نشسته اند و .. اگر برای هوادار مشکل هست برای همه ما هم هست. تمام تلاش یک انسان این است که سلامت باشد و اگر خدایی ناکرده سلامتش را از دست بدهد، هیچ فایده ای ندارد.»

یک روز پس از بازی با ذوب آهن و در شرایطی که امروز سپاهانی ها برای تمرینات ریکاوری به باغ فردوس رفته بودند، خبرهای نگران کننده ای از اردوی این تیم مخابره شده و پزشک باشگاه می گوید وضعیت چند بازیکن تحت بررسی است تا به ویروس کرونا مبتلا نشده باشند.

در همین رابطه با مهدی صدیقی پزشک باشگاه سپاهان تماس گرفتیم تا نظر او را در رابطه با شرایط جسمانی و سلامتی بازیکنان تیم جویا شویم.

صدیقی در شروع مکامله سرفه می کرد و از او در مورد شرایط خودش پرسیدیم که اینطور توضیح داد:« خب من شرایط اصلا خوبی نداشتم. چند مدتی بود که شب ها آبریزش بینی داشتم و شب گذشته هم احساس تنگی نفس می کردم. برای همین امروز به بیمارستان رفتم و آزمایش خون دادم که خدا را شکر گفتند چیز خاصی نیست.»

از صدیقی در رابطه با شرایط بازیکنان در تمرین امروز سپاهان پرسیدم. او با اشاره به این موضوع که چند بازیکن سپاهان شرایط خوبی نداشته اند، از انتقال یک بازیکن تیم به بیمارستان خبر داد و افزود:« امروز سر تمرین بودم ولی وضعیت خوبی نبود. سجاد (شهباززاده) شرایط خوبی نداشت. محسن ( مسلمان)، شایان (مصلح) و کی روش هم دل درد داشتند. سعید آقایی هم سردرد داشته و برای همین با اجازه کادر فنی به تمرین نیامده بود. الان در تیم ما چند نفر هستند که تحت بررسی هستند و علی قربانی هم وضعیت خوبی نداشت که او را به بیمارستان فرستادیم تا بررسی های بیشتر و دقیق تر روی او انجام شود.»

پزشک سپاهان در مورد شرایط جسمانی بازیکنان تیم توضیح داد:« هر کدامشان یک مقدار احساس ناراحتی دارند و باید ببینیم چه می شود. ممکن است چیزی نباشد و استرس ها و برخوردهایی که در فضای جامعه دارند، باعث به وجود آمدن این شرایط و ناراحتی جسمانی برای آنها شده باشد. با این حال اگر خدایی ناکرده یکی از بچه های تیم ناقل بیماری باشد، می تواند حداقل این بیماری را به 50 نفر از اعضای دیگر تیم انتقال دهد.»

از مهدی صدیقی در رابطه با شرایط تمرینات تیم طی روزهای آینده و پیش از دیدار با گل گهر پرسیدیم، که او گفت:« واقعا ما هم نمی دانیم و تابع تصمیمات بالایی هستیم. امروز در شرایطی تمرین کردیم که 6 بازیکن ما در تمرینات حضور نداشتند. ما آنهایی که مشکوک بودند را تحت بررسی قرار داده ایم. تا آنجا که اطلاع دارم دو نفرشان بیمارستان رفته اند. البته در این مدت ما خودمان داروهای تقویت سیستم ایمنی به بازیکنان می دادیم ولی واقعا شرایط سختی شده و استرس و ترس زیادی در اردوی تیم به وجود آمده است.»

این اخبار در شرایطی از اردوی سپاهان منتشر می شود که امروز رقابت های لیگ یک نیز برگزار شد و این در حالی بود که طی روزهای اخیر، اخباری مبنی بر کرونایی بودن چند بازیکن سپیدرود مخابره شده است. مسئولان بلندپایه ورزش کشور اما علیرغم تمام مخالفت هایی که برای برگزاری بازی های لیگ برتر و همینطور لیگ یک وجود داشته، اصرار به برگزاری مسابقات ها دارند و قصد دارند سه هفته دیگر از رقابت ها را در فرصت باقی مانده تا سال جدید، پشت درهای بسته برگزار کنند.

همین حالا ویروس کرونا باعث تعویق بسیاری از رقابت های فوتبال در سراسر جهان شده و مهم ترین بازی فوتبال ایتالیا نیز روز یکشنبه 11 اسفندماه پشت درهای بسته برگزار می شود؛ ضمن اینکه اخباری در رابطه با لغو بازی های لیگ جزیره نیز به گوش می رسد.

تاکنون بیش از 80 هزار نفر در نزدیک به 50 کشور جهان به ویروس کرونا آلوده شده اند و 2 هزار و 800 نفر نیز جان خود را از دست داده اند و همین دلیل هم هست که قرار است به زودی جلسه ای میان مسئولان قاره آسیا در دوبی برگزار شود تا دستورالعملی کلی برای مقابله با این شرایط از دل این جلسه بیرون بیاید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdxlz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپیدرود رشت از مسابقات جام حذفی کشور کناره گیری کرد


باختی غیره منتظره برای ویستا توربین رقم زد!
هوای بارانی زمین نامناسب و بی دقتی مهاجمان؛