تاریخ انتشار: 1398/12/10 01:17
کد خبر: 69215

استقلال قبل از اینکه در سیرجان ببازد به حواشی داخلی اش باخت/ حاشیه علیه متن

استقلال قبل از اینکه در سیرجان ببازد به حواشی داخلی اش باخت/ حاشیه علیه متن

زهره فلاح‌زاده، هواداران استقلال سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان به مراد چند ساله خود رسیدند و علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل اسبق تیم‌شان را به عنوان نفر اول باشگاه به چشم دیدند. البته قرار بود فتح‌الله‌زاده که جانشین اسماعیل خلیل‌زاده شد، چهارشنبه‌شب طی جلسه بین اعضای هیأت‌مدیره باشگاه و مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش به طور رسمی معرفی شود که به دلیل کسالت و بیمارستان رفتن وزیر، به روز پنجشنبه منتهی شد. حالا هواداران استقلال چه درست و چه غلط به خواسته خود که مدیرعامل شدن فتح‌الله‌زاده بود، رسیدند و باید دید این مدیر کارکشته در چهارمین بازگشتش چه در چنته دارد.

▪️انتخاب ۲ عضو جدید هیأت‌مدیره

طبق شنیده‌های خبرنگار «وطن امروز»  حجت نظری، عضو شورای شهر تهران و احمد سعادتمند، رئیس سابق هیأت‌مدیره استقلال هم قرار است به عنوان ۲ عضو جدید هیأت‌مدیره به کمک علی فتح‌الله‌زاده بیایند. با حضور احتمالی این ۲ نفر و با توجه به مصاحبه‌های رنگارنگ و عجیب و غریب عبدالرضا موسوی، دیگر عضو هیأت‌مدیره علیه شخص وزیر ورزش و اعضای باشگاه استقلال و همچنین استعفانامه‌ای که در فضای مجازی و صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، این شخص که یک ماه پرحاشیه را در این تیم داشت، خیلی زود از باشگاه کنار گذاشته می‌شود.

 

▪️هیولای درون باشگاه

استقلالی‌ها در چند سال اخیر بیشتر به جای آنکه علت نتیجه نگرفتن تیم‌شان را درون باشگاه خود بررسی کنند، مدام در حال بهانه‌گیری و توجیه اشتباهات‌شان در بیرون از باشگاه هستند. اما اگر آنها به اتفاقاتی که درون این باشگاه رخ می‌دهد نگاهی بیندازند، جواب سوالات خود را خواهند یافت. شاید انتخاب مدیران ضعیف و بی‌کارنامه برای این باشگاه توسط وزیر ورزش در ناکامی این تیم موثر بوده اما این را هم باید در نظر گرفت که استقلال پیش از هر چیز و هر کسی از درون تیم خود به مشکل برمی‌خورد. جایی که در فصل نقل و انتقالات یا مربی، بازیکنی را قبول ندارد یا مدیر اهمیتی به خرید مهره تأثیرگذار نمی‌دهد. شاید مهم‌ترین مورد که می‌توان به آن اشاره کرد، دامن زدن خودی‌ها به حواشی، درست چند ساعت مانده به بازی‌های این تیم است. استقلال بارها از این ناحیه ضربه خورده است. وقتی که اعضای باشگاه استقلال با هم اختلاف دارند و درصدد تلافی و جبران اختلافات‌شان هستند، باید هم اوضاع درون باشگاه اینچنین باشد. هواداران استقلال یادشان است که عبدالرضا موسوی، عضو مستعفی استقلال دقیقا چند ساعت پیش از بازی استقلال و الریان قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اختلافات درونی و خبری درباره مدیر روابط عمومی تیم را در صفحه خود در فضای مجازی منتشر کرد.

photo_2020-02-28_23-37-59

تنها شانسی که استقلال در آن بازی آورد این بود که بازیکنان و کادر فنی عزم‌شان را برای شکست تیم عربی و صعود به مرحله گروهی این رقابت‌ها جزم کرده‌ بودند، اگر نه مشخص نبود چه بلایی سر این تیم می‌آمد.

اما موسوی دست بردار نبود و شب قبل از بازی استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان یک پرده دیگر از اختلافات بین اعضای هیأت‌مدیره را کنار زد؛ اختلافاتی که این تیم را به حاشیه برد.

استقلال به این تیم پایین جدولی باخت و از قهرمانی دور شد تا آبی‌ها یک چشمه دیگر از کارنابلدی اعضای درون تیم خود را ببینند. البته از این دست اتفاقات کم نیفتاده و هواداران این تیم بخوبی به آن آگاه هستند. آنها یادشان است داربی فصل گذشته در رختکن این تیم چه دعوا و درگیری‌ای بین 2 نیمه رخ داد و استقلال در نهایت بازی را باخت و از همان جا استارت سقوط به رده‌های پایین‌تر جدول و دور از شدن از قهرمانی زده شد؛ درگیری‌هایی که همیشه بین بازیکنان و کادرفنی یا تیم مدیریتی بوده است.

 

▪️نداشتن امکانات همچنان مشکل اصلی تیم

به یاد دارید آندره‌آ استراماچونی، مربی سابق استقلال چندین بار به دلیل نداشتن زمین مناسب و حتی لباس تمرین قهر و اعتراض کرد. آن زمان خیلی‌ها علیه او جبهه گرفتند که این مربی بیش از حد قهر می‌کند و باید با این اوضاع بسوزد و بسازد. اما با آماده شدن زمین مجموعه انقلاب همگی دیدند استقلال استراماچونی حتی به صدر جدول هم رسید و با بازی‌های زیبا و پرگل تبدیل به یک تیم مدعی و مقتدر شد. ولی پس از رفتن استراماچونی استقلال به خانه اول بازگشت؛ جایی که حتی کارمندان این باشگاه یادشان می‌رفت در فصل زمستان باید روی چمن انقلاب و نفت تهرانسر کاور بکشند. آنها یادشان رفت یا کم کاری کردند، در هر صورت چمن این ۲ زمین تمرین آسیب دید و آبی‌ها مجبور شدند بیشتر اوقات در سالن به تمرینات‌شان ادامه دهند. همین شد که تعداد مصدومان استقلال بیشتر شد و دست فرهاد مجیدی برای داشتن یک تیم کامل در یک بازی بسته ماند. استقلال هم با وجود فشردگی بازی‌هایش نتوانست خوب تمرین کند. بهتر است مدیران استقلال به جای رقابت در گرفتن پست

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o78qo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فرهاد مجیدی ترکیب استقلال را اعلام کرد