تاریخ انتشار: 1398/12/11 14:14
کد خبر: 69061

هافبک صنعت نفت: چه دلیلی دارد که بازی‌ها را تعطیل نمی‌کنند؟

مصطفی احمدی، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به‌خاطر بیماری خطرناک کرونا استرس وحشتناکی داریم و نمی‌دانم چرا بازی‌ها را تعطیل نمی‌کنند.
هافبک صنعت نفت: چه دلیلی دارد که بازی‌ها را تعطیل نمی‌کنند؟

مصطفی احمدی در ارتباط با پیروزی تیمش برابر سایپا گفت: ما به دلیل چهار شکست پیاپی شرایط خاصی داشتیم، ولی خدا را شکر که برد مهمی را در تهران به دست آوردیم تا وضعیت صنعت نفت کمی بهتر شود. البته عدم حضور هواداران بازی را کسل‌کننده کرده بود، هر چند سایپا هواداران زیادی ندارد، ولی اگر تعدادی از هواداران ما و سایپا هم در ورزشگاه حضور داشتند بازی جذاب‌تر می‌شد.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش با اشاره به عدم تعطیلی مسابقات لیگ برتر خاطر نشان کرد: این درست است که بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود، ولی آیا ما انسان نیستیم؟ بازیکنان، مربیان، عکاسان، خبرنگاران، عوامل اجرایی مسابقات و ... انسان نیستند؟ واقعاً چه دلیلی دارد که بازی‌ها را تعطیل نمی‌کنند؟ این ماجرا را نباید شوخی گرفت و امیدوارم فکری اساسی در این مورد صورت بگیرد.

احمدی درباره جدایی اسکوچیچ و سرمربی شدن سراج در صنعت نفت آبادان تصریح کرد: در مورد رفتن دراگان نظر خاصی ندارم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. حالا هم سراج هدایت تیم را بر عهده دارد و باید به ایشان زمان داد تا تفکراتش را در تیم پیاده کند. سراج سرد و گرم این فوتبال را چشیده و از صنعت نفت هم شناخت دارد. امیدوارم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ارتباط با مشکلات مالی بازیکنان صنعت نفت و اینکه دریافتی آنها فقط 30 درصد بوده است، خاطرنشان کرد: بله، تا به امروز فقط 30 درصد پول گرفتیم و امیدوارم مشکلات مالی هر چه زودتر برطرف شود. بازیکنان واقعاً در این شرایط سختی می‌کشند و امیدوارم باشگاه هر چه زودتر مشکلات مالی را حل کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mokwy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلالی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم