تاریخ انتشار: 1398/12/11 17:34
کد خبر: 69044

چنین حسادت‌هایی نسبت به پرسپولیس کاملا طبیعی است!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتهام‌زنی به تیم ما دیگر لوث شده و بعد از این همه قهرمانی، طبیعی است که چنین حسادت‌هایی نسبت به ما وجود داشته باشد.
چنین حسادت‌هایی نسبت به پرسپولیس  کاملا طبیعی است!

احمد نوراللهی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره برد سرخپوشان مقابل شهر خودرو اظهار داشت: خدا را شکر در بازی قبلی توانستیم سه امتیازی مهم را به دست بیاوریم. بازی خیلی سختی بود، ولی ما توانستیم با موفقیت آن را پشت سر گذاشته و شرایط‌مان در جدول را خیلی بهتر از قبل کنیم. هر چند عدم حضور هواداران هم در بازی تأثیرگذار بود، ولی به‌هرحال این شرایط خاص و ویژه‌ای است که همه مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، ولی مطمئنم که ما از حمایت و دعاهای هواداران مثل همیشه برخوردار هستیم و قلب آنها همراه ماست. خوشحالم که توانستیم با این برد آنها را خوشحال کنیم.

وی ادامه داد: از امروز تمرینات دوباره شروع می‌شود و ما خودمان را برای بازی با پیکان آماده می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز بازی با پیکان که در روند قهرمانی ما خیلی هم مهم است به دست بیاوریم.

نوراللهی درباره اختلاف امتیاز ایجاد شده در صدر جدول گفت: به لحاظ اختلاف امتیاز با تیم‌های دیگر در حال حاضر پرسپولیس شرایط خوبی در جدول دارد. ما با تیم دوم جدول یک اختلاف 10 امتیازی داریم، ولی ما همه چیز را تمام شده نمی‌دانیم. هنوز 9 بازی دیگر در پیش داریم و همه این بازی‌ها برای ما مهم هستند و ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که امتیازات لازم برای قهرمانی چهارم که به نظرم خیلی سخت است را به دست بیاوریم. شرایط فعلی ما در جدول محصول تلاش بی‌وقفه بازیکنان، کادر فنی و البته حمایت همیشگی هواداران است، ولی هنوز تا پایان لیگ خیلی مانده و ما هم با قدرت ادامه می‌دهیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اتهام‌زنی بعضی افراد به سرخ‌ها گفت: متأسفانه از فصل قبل این حرف‌ها زده می‌شود و به نظرم این صحبت‌ها دیگر لوث شده است. در چهار پنج هفته اول ما نتایج خوبی برابر رقبای مستقیم‌مان نگرفتیم. در آن زمان می‌گفتند پرسپولیس دیگر قهرمان نمی‌شود، ولی ما دست از تلاش برنداشتیم. پرسپولیس با تلاش و روحیه جنگنده و غیرت توانست شرایط را تغییر دهد و در پایان نیم‌فصل صدرنشین جدول شد. ما در نیم‌فصل دوم به جز یک بازی که مساوی شد همه بازی‌هایی را که در نیم فصل اول مقابل رقبای مستقیم واگذار کرده بودیم، بردیم و این در روند قهرمانی خیلی مهم است و ادامه راه را برای ما خیلی راحت‌تر کرد.

او ادامه داد: به نظر من اگر تیمی می‌خواهد به قهرمانی برسد باید از موقعیت‌هایی که در زمین بازی دارد، استفاده کند. بعضی تیم‌ها از ده موقعیت ایجاد شده استفاده نکردند ولی درباره اشتباهات داوری حرف می‌زنند و در کمال تعجب تقصیر را متوجه پرسپولیس می‌دانند. بعضی از مدیران باشگاه‌ها درباره چنین موضوعاتی حرف می‌زنند، ولی پرسپولیس با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران همیشه در مستطیل سبز جنگیده است و سه قهرمانی به دست آورده. از این به بعد هم پرسپولیس در زمین بازی حرف می‌زند. چنین افرادی هم بهتر است تمرکزشان روی کار خودشان باشد و به جای اتهام زدن به بقیه به ضعف‌های تیم‌ خودشان بپردازند.

نوراللهی گفت: هرچند ما با دومین تیم جدول فاصله 10 امتیازی داریم، ولی همه معتقدیم که هیچ چیز هنوز تمام نشده است. نه بازیکنان و نه کادر فنی مغرور نشده‌اند بلکه می‌خواهند برای ادامه راه بجنگند و به نظر من همین تواضع است که باعث موفقیت پرسپولیس شده. ما از امروز با قدرت در تمرینات حاضر می‌شویم و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا امتیازات لازم برای قهرمانی را به دست بیاوریم. دیگران هم بدانند که تیم پرسپولیس همدل است و برای به دست آوردن قهرمانی دارد زحمت می‌کشد. در زمین بازی همه ما پشت هم هستیم و قلب‌مان برای هم می‌تپد. نتایجی که پرسپولیس می‌گیرد حاصل چنین روحیه‌ای است. به نظر من بعد از قهرمانی چهارم که ما به کسب آن امیدواریم، فوتبال ایران باید به پرسپولیس افتخار کند و به آن احترام بگذارد، چراکه این تیم جانانه تلاش کرده است. هرچند در لیگ قهرمانان آسیا ما نایب قهرمان شدیم، ولی در چند سال اخیر پرسپولیس همه جام‌ها را به دست آورد.

هافبک پرسپولیس با اشاره به اینکه سرخپوشان همیشه از شرایط سخت سربلند بیرون آمده‌اند، گفت: امسال ما حتی در رده هفتم جدول هم بوده‌ایم، ولی خدا را شکر توانستیم برگردیم و هیچ‌وقت دست از تلاش برای رسیدن به هدف‌مان برنداشتیم. در خیلی از بازی‌ها ما از اشتباهات داوری ضرر کردیم، ولی معتقدیم که این اشتباهات همیشه بوده. همه ممکن است اشتباه کنند، چه داور و چه تیم‌ها، ولی حتی در همان بازی‌ها که این اشتباهات بوده باز هم ما توانستیم گل بزنیم و سه امتیاز بازی را بگیریم. به نظر من در چنین مواقعی که تیم می‌تواند در سخت‌ترین شرایط امتیاز کسب کند، شخصیت فنی بالای آن معلوم می‌شود. خیلی از صحبت‌هایی که وجود دارد، ارزش توجه کردن ندارند. ما با روحیه ادامه می‌دهیم و برای بازی‌های آینده تلاش می‌کنیم.

نوراللهی با اشاره به نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ پانزدهم گفت: حتی زمانی که به دلیل تفاضل گل به قهرمانی نرسیدیم ما باز هم از حمایت هواداران برخوردار بودیم. آنها ایستاده ما را تشویق می‌کردند هرچند ما قهرمان نشده بودیم. اعتمادی که هواداران در آن شرایط سخت به ما داشتند به همه ما بازیکنان و کادر فنی کمک کرد تا بتوانیم به قهرمانی‌های متوالی دست پیدا کنیم. این همدلی و اتحاد همیشه برای پرسپولیس کمک بزرگی بوده است. بعد از سه سال قهرمانی در لیگ، قهرمانی در جام حذفی، نایب قهرمانی آسیا و سوپر جامهایی که به دست آوردیم امسال هم ما در آستانه قهرمانی چهارم هستیم. به نظر من در چنین شرایطی طبیعی است که حسادت‌هایی وجود داشته باشد، ولی ما به حواشی توجه نمی‌کنیم و وقتی وارد زمین می‌شویم تمام تمرکزمان روی این است تا در پایان بازی هواداران‌مان را خوشحال کنیم. ما همه حرف‌مان را به زبان فوتبال در مستطیل سبز می‌زنیم و تا اینجا هم خدا کمک‌مان کرده است و توانستیم نتایج خوبی به دست بیاوریم.

نوراللهی در پایان گفت: در حال حاضر با شرایط خاصی در کشورمان مواجه هستیم. برای همه مردم خوب‌مان آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم بتوانیم در کنار هم به خوبی این مشکل را پشت سر بگذاریم و ویروس کرونا ریشه‌کن شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdevv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علت دعوت نشدن کامیابی نیا به تیم ملی